حجت الاسلام سید علی طاهری گفت : دولت به جای سخنرانی کردن باید وقت اش را بیشتر به عمل به این صحبت ها بگذارد و به رفع فقر و بیکاری بپردازد.

راه حل رفع بیکاری تنها سخنرانی نیست

به گزارش  تسنیم، حجت الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: دولت به جای سخنرانی عمل کند.

وی در خصوص سخنان اخیر رئیس جمهور درباره فقر و بیکاری و امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مسئولان رده بالا و اجرایی مانند رئیس جمهور و یا برخی وزرا هم در این دولت و هم دولت قبل ایرادی که داشتند اینکهزیاد سخنرانی می کنند و به همین دلیل وقت رئیس جمهور به کارهای اساسی نرسد.

وی افزود: وقتی سخنرانی زیاد می شود فرصت مطالعه نیز کم می شود و ممکن است مطالبی گفته شود که از عمق لازم برخوردار نباشد.

طاهری بیان داشت: امر به معروف و نهی از منکر اولویت بندی دارد و قطعا کسانی که در این زمینه اقدام می کنند اولویت بندی ها را می دانند. این اولویت بندی باعث نمی شود از سایر اولویت های امر به معروف و نهی از منکر غافل شده و چشم پوشی شود. اولویت ها باید بیشتر مد نظر قرار گیرد .

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: دولت به جای سخنرانی کردن باید وقت اش را بیشتر به عمل به این صحبت ها بگذارد و به رفع فقر و بیکاری بپردازد.

وی افزود: بیکاری یک منکر است و به نظر من راه حل این منکر سخنرانی نسیت بلکه دولت در وسط میدان کار کند و اگر نیاز به قانونی دارد مجلس تصویب کند. به نظر من باید از سخنرانی ها کم و به سرغ عمل برویم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.