قدس آنلاين –سبزوار : مديرروابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از برگزاريكارگاه آموزشی تغذیه‌ی اصولی باغات پسته‌ی سبزوار در  اين دانشگاه خبر داد .

برگزاری كارگاه تخصصی پسته در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار

علي اكبر شفيعي در حاشیه‌ی برگزاری این كارگاه در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاين در سبزوارگفت: با توجه به پتانسیل‌های قابل توجه سبزوار در باغ‌ریزی و پرورش محصول استراتژیك پسته و با تلاش‌های انجمن پسته‌ی خراسان، سومین كارگاه آموزشی كاشت پسته با عنوان «تغذیه و مبارزه با آفات در باغات پسته» در سالن همایش‌های شهید عباسپور دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شد. وي با برشمردن اهداف برگزاری این كارگاه یك‌روزه افزود : این كارگاه جهت آشنایی كارشناسان و پسته‌كاران با اشتباهات احتمالی در نگاهداشت باغات پسته از نقطه‌نظر تغذیه برپا شد.

وی با بیان اینكه نشست‌های پیشین انجمن پسته‌ی خراسان نیز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شده بود اظهار داشت : در این كارگاه، دكتر فیلیپ كوك؛ دكترای تغذیه‌ی گیاهی از كشور آلمان به ایراد سخنرانی پیرامون باغ‌ریزی و پرورش محصول استراتژیك پسته و آشنایی با اشتباهات احتمالی در نگاهداشت باغات پسته از نقطه‌نظر تغذیه پرداخت . /  انتهاي پيام

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.