علیرضا خمشه نقش شناخته شده باباپنجعلی «پایتخت» برای بازی در این مجموعه از امروز جلوی دوربین سیروس مقدم رفت.

آخرین وضعیت «پایتخت۴»‌، «دردسرهای عظیم۲» و «گاهی به پشت سر نگاه کن»

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، در حالی‌که حدود یک ماه به ایام ماه مبارک رمضان فرصت باقی مانده است تا شبکه‌های سیما سریال‌ها و برنامه‌های نمایشی خود را برای یکی از زمان‌های طلایی خود آماده تولید کنند اما تنها شبکه دو سیما  با تولید «گاهی به  پشت سر نگاه کن» مازیار میری در کمال آرامش خود را برای رسیدن زمان افطار آماده می‌کند و این در حالیست که پیش از این از سریال «کیمیا» جواد افشار برای پخش در ایام ماه رمضان یاد می‌کردند.

با نزدیک شدن ماه رمضان باقی شبکه‌های سیما  با تلاش بی‌وقفه سعی در تولید آثار خود دارند و تنها شبکه پنج سیما و به دلیل تغییرات ساختاری همچنان برنامه‌ریزی برای ایام ماه رمضان خود نکرده است که با پیش‌بینی انجام شده اگر قرار بر پخش سریالی از این شبکه باشد اداره کل تولیدات سیما یکی از آثار تولیدی خود و یا بازپخش مجموعه‌ای مانند «شاید برای شما اتفاق بیفتد» را برای این شبکه در نظر بگیرد.

الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت» در گفت‌‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین جزییات این سریال گفت: باباپنجعلی و دوقلوها با حضور در شیرگاه مازندران از امروز جلوی دوربین می‌روند.

وی افزود: عوامل در حال حاضر در خانه ارسطو حضور دارند و سکانس‌های مربوط به آن را تصویربرداری می‌کنند.

تهیه‌کننده «پایتخت» اضافه کرد: داستان سریال توسط محسن تنابنده و گروه نویسندگان آن در حال نگارش است و براساس قصه در چند روز آینده چند بازیگر دیگر به مجموعه و قصه «پایتخت» اضافه می‌شوند.

سری چهارم «پایتخت» در 26 قسمت ساخته می‌شود و عوامل مرحله پیش تولید آن را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند. این روزها نیز پس از انجام مرحله تست گریم، گروه تولید تصویربرداری سریال را از هفته گذشته شنبه 15 فروردین آغاز کردند.

مجموعه تلویزیونی «پایتخت 4» به تهیه کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم در 26 قسمت قرار است در ایام ماه رمضان از شبکه یک سیما پخش شود.

نویسندگی این مجموعه به عهده محسن تنابنده و خشایار الوند است و احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو در کنار محسن تنابنده، ریما رامین فر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی هستند.

بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرگاه و حواشی آن رخ می دهد.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» در انتظار ماه رمضان

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «گاهی به پشت سر نگاه کن» به کارگردانی مازیار میری به پایان رسیده و گروه مشغول انجام مراحل فنی آن برای پخش در رمضان 94 هستند. این سریال تنها سریال آماده سیما است که برای پخش از شبکه آماده شده است.

«گاهی به پشت سر نگاه کن» یک ملودرام خانوادگی است که با محوریت موضوعی حمایت از تولیدات داخلی و اعتماد به نخبگان جوان ایرانی و توجه ویژه به سبک زندگی ایرانی اسلامی مقابل دوربین رفته است.

فیلمنامه این سریال به قلم محمود محمد سلطانی و مسعود کرمی نوشته شده و امین تارخ و محمد متوسلانی شخصیت‌های اصلی آن یعنی جلال و محتشم را بازی می‌کنند.

هدایت هاشمی، الیکا عبدالرزاقی، بهاره کیان افشار، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، حمید ابراهیمی، میلاد رحیمی، امیر کربلایی‌زاده، مسعود سخایی و نگار حسن‌زاده از دیگران بازیگران «گاهی به پشت سر نگاه کن» خواهند بود.

این سریال به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو تولید شده و از دیگر عوامل آن می‌توان به مریم هژیروند برنامه ریز و دستیار اول کارگردان، افشین هاشمی انتخاب بازیگر، ندا قائدی منشی صحنه، فریبرز سیگارودی مدیر تصویربرداری، کوروش سیگارودی تصویربردار، محمدرضا موئینی تدوینگر، مرجان گلزار طراح صحنه و لباس، سعید توانا، فرهاد عسگری، محمد محمدی دستیاران صحنه، آگرین صالحی و هانیه لطفی دستیاران لباس، مهدیه اعرابی طراح گریم، نوید می‌رالی مجری گریم، مهشاد مظفری مجری گریم، ساسان نخعی صدابردار، آهنگساز بهنود یخچالی، منصور غضنفری مدیر تولید، علی نیک رفتار عکاس و سید جواد لاجوردی مدیر تدارکات اشاره کرد.

«دردسرهای عظیم 2» به دنبال بازیگران جدید

مهران مهام  تهیه‌کننده«دردسرهای عظیم» نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه 20 درصد تصویربرداری این سریال به پایان رسیده است، گفت:‌عوامل در لوکیشن سوهانک در حال ضبط تصویربرداری هستند و شخصیت‌های ارصلان، بهار، فیروزه، لطیف و ... مقابل دوربین قرار دارند.

وی با بیان اینکه ادامه کار تصویربرداری سریال در لوکیشن‌های خارجی دنبال می‌شود، افزود: بیمارستان، آسایشگاه سالمندان، هتل و ... از لوکیشن‌های بعدی ما هستند که در هفته‌های آینده به این لوکیشن‌ها می‌رویم. 

مهام یادآور شد: تیتراژ این سریال همان تیتراژ سری اول است که با ملودی قبلی پخش می شود و تنها تصاویر آن را تغییر می‌دهیم. 

تهیه ‌کننده «دردسرهای عظیم» تصریح کرد: نه تناسب قصه بازیگران جدید سینما و تلویزیون هم به ما اضافه می‌شوند که در حال انتخاب آنها هستیم.

مجموعه «دردسرهای عظیم 2» به کارگردانی برزو نیک نژاد و تهیه کنندگی مهران مهام نیز برای پخش در ایام مباه مبارک رمضان از شبکه سه سیما در نظر گرفته شده است.

در این مجموعه مهدی هاشمی در نقش فرحان و جواد عزتی بعنوان ایفاگر نقش لطیف نقش های اصلی را بازی می کنند.

علاوه بر مهدی هاشمی و جواد عزتی، مریم سعادت، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، امیر غفارمنش، صفا آقاجانی، الناز حبیبی، زهره فکور صبور، اشکان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمدمهدی مطلبی، بهنوش صادقی، امیرحسین صدیقه و مه لقا باقری در این مجموعه حضور دارند.

در خلاصه داستان «دردسرهای عظیم 2» آمده است: با پیدا شدن بچه ای در ماشین خانواده لطیف که برای مراسم خواستگاری از شهرستان به تهران می آیند و دعوت از خانواده پدری بهار، لطیف و بهار بار دیگر برای ازدواج دچار دردسرهایی می شوند. فرحان که خود را مدیون کمک های لطیف و بهار می داند سعی می کند مشکلات پیش آمده برای آنها را حل و فصل کند اما...

علیرضا کاظمی و امیر عربی بعنوان نویسندگان سری دوم این مجموعه نگارش فیلمنامه را بعهده دارند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.