قدس آنلاین- لرستان: معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد استان لرستان بیان داشت: در سال 93 تعداد 3 هزار و 902 طرح اشتغال زایی در این استان به اجرا درآمده است.

 3 هزار و 902 طرح اشتغال زایی دراستان اجراشد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، علی نجات آفتابی با بيان اين که طرح هاي اشتغال زايي که توسط کميته امداد اجرا مي شوند کمترين انحراف را دارند، گفت: تعهد، تخصص و نظارت بر اجراي طرح هاي که توسط کميته امداد امام خميني(ره) صورت مي گيرند باعث شده اين طرح ها از کمترين انحرافي برخودار باشند.

وي با بیان اینکه طرح هاي اشتغال زايي و خودکفايي که توسط کميته امداد امام (ره) اجرا مي شوند از طرح هاي موفق و موثري در استان لرستان هستند، خاطر نشان کرد: طرح های اجرا شده در این خصوص شامل کشاورزی و باغداری، دامپروری و خدماتی می باشند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان لرستان ادامه داد: در سال گذشته تعداد 3 هزار و 902 طرح اشتغال زایی در این استان اجرا شده است که در این راستا مبلغ 363 میلیارد و 565 میلیون ریال هزینه شده است.

آفتابی افزود: امیدواریم با تعامل و تفاهم ميان دستگاه هاي اجرايي، دولتي و موسسات عمومي کمیته امداد ياري رسان خوبی برای محرومين و فقرا باشد.

علی نجات آفتابی اظهار داشت: ساير دستگاه هاي اجرايي مي توانند از طرح هاي اشتغال که توسط کميته امداد امام خميني (ره) اجرا مي شود، الگو بگيرند.

 


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.