قدس آنلاین- لرستان: مسوول هماهنگی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از تشکیل ۸۲۰ پرونده تخلفاتی برای واحدهای صنفی متخلف مرکز این استان خبر داد.

بازرسی برای ۸۲۰ واحد پرونده تخلفاتی

به گزارش قدس آنلاین از لرستان، محمد ولدی اظهار داشت: طی فروردین ماه امسال ۸۲۰ پرونده برای واحدهای صنفی متخلف خرم آباد از سوی کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تشکیل شده است.

وی با اشاره به انجام پنج هزار و ۸۹۲ مورد بازرسی از سطح واحدهای صنفی خرم آباد گفت: در مجموع در قالب این تعداد بازرسی برای ۸۲۰ واحد پرونده تخلفاتی تشکیل و به تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

مسوول هماهنگی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ارزش ریالی پرونده های تخلفاتی تشکیل شده برای واحدهای صنفی متخلف خرم آباد را سه میلیارد و ۳۳۱ میلیون و ۶۱۵ هزار ریال عنوان کرد.

ولدی همچنین از معرفی یک واحد تاسیسات برق در خرم آباد به تعزیرات حکومتی به دلیل تقلب خبر داد و تصریح کرد: این واحد صنفی ۹۴.۵۰۰ هزار ریال جریمه شد.

وی همچنین با اشاره به معرفی یک واحد قنادی در خرم آباد به دلیل گرانفروشی ۲۵۰ کیلوگرم شیرینی به تعزیرات حکومتی بیان داشت:  این واحد صنفی نیز ۱۲ میلیون ریال جریمه شد.

 


برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.