رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گفت: گوشت بوفالو صنعتی است و قابل مصرف مستقیم نیست لذا باید در فرآورده‌های گوشتی به کار برده شود وعرضه آن در چرخه مصرف مستقیم تخلف است که سازمان دامپزشکی مسئول آن است و در صورت تخلف باید برخورد قانونی صورت گیرد.

دامپزشکی مسئول جلوگیری از عرضه گوشت بوفالو در مغازه‌هاست

 

علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: سازمان دامپزشکی در این زمینه مسئول است و از واردات تا بازار مصرف را رصد می‌کند و وظیفه بازرسان اتحادیه رسیدگی به اعتراضات مردمی در خصوص کیفیت یا قیمت در واحدهای فروش است.

 

هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه 31 هزار و 500 تومان

 

وی با بیان اینکه حدود هزار پروانه مجوزدار در این بخش داریم، گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه که به مغازه دار تحویل داده می‌شود 27 هزار و 500 تومان است که به مصرف کننده نهایی 31 تا 31 هزار و 500 تومان فروخته می‌شود.

 

ملکی در عین حال بیان کرد: اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی گوشت گرم به مردم توزیع می کند که همه از دام های داخلی است و روزانه ذبح می‌شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد.

 

 

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی یادآور شد: گوسفند مرغوب معمولا از منطقه دام‌خیز کردستان وارد می‌شود و نظارت های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • همراه IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
    0 0
    خدا لعنت کنه این پول پرستهای ایرانی نما را. حالا میشه گفت خدا پدر بابک زنجانی و جزایری و خاوری را بیامرزد. که لااقل اشغالهای کشورهای دیگر را نداد خوردمون.