رئيس هيات مديره باشگاه استقلال اعلام كرد كه تغييرات دركادرفني اين باشگاه درهمين فصل انجام خواهد شدو نيازي به فصل بعد نيست....

باشگاه استقلال: همين فصل دركادرفني تغييرايجاد مي كنيم

به گزارش قدس آنلاين،مقداد نجف نژاد،‌رئيس هيات مديره باشگاه استقلال در خصوص علت برگزاری جلسه امروز هیات مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: به خاطر موضوع خاصی که در ارتباط با نتایج اخیر تیم به وجود آمده بود به خواست اعضا امروز جلسه ای تشکیل دادیم و در خصوص یکسری مسائل صحبت کردیم.

وی بدون اشاره به جزییات جلسه بیان داشت: افشارزاده پس از پایان این نشست در این باره توضیحات لازم را خواهد داد. فقط این را بگویم که شرایط به وجود آمده در بازی های اخیر سبب شد تا برای بهبود اوضاع و احوال تیم تصمیماتی اتخاذ کنیم.

رییس هیات مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال کاپ که آیا مباحث مطرح شده در جلسه مرتبط با تغییر و تحول در کادر فنی تیم برای فصل بعد بوده یا نه خاطرنشان کرد: چرا فصل بعد؟ همین حالا هم می توان تصمیماتی گرفت که به سود تیم استقلال رقم بخورد.

نجف نژاد در این باره که آیا این جلسه به نوعی جلسه تودیع و معارفه رییس هیات مدیره باشگاه استقلال بوده یا نه تصریح کرد: خیر، چنین مسائلی در این جلسه مطرح نشد و بحث اصلی همان موضوع خاصی بود که به خاطرش امروز در دفتر باشگاه حضور پیدا کردیم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.