معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امسال دولت با همراهی مجلس شورای اسلامی 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای سامان دادن به حوزه اشتغال کشور پیش بینی کرده است.

پیش بینی 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال در کشور
 

به گزارش ایرنا ؛ سید عباس حسینی روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران نمونه بنگاه های تولیدی، خدماتی، تعاونی و واحدهای نمونه هرمزگان افزود: برای اولین بار در کشور این میزان اعتبار برای رفع موانع اشتغال ، حفظ اشتغال موجود و افزایش سطح اشتغال کشور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد : این اعتبار همزمان با وصول درآمدهای کشور از سوی خزانه به واحدها و بخش های مختلف تخصیص می یابد و برنامه ریزی شده که به محض تخصیص اعتبارها پروژه های مختلف تامین مالی شوند.

معاون امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: همچنین در سال جاری یک هزارمیلیارد ریال برای اشتغال روستاییان ، عشایر و مشاغل دستی اختصاص می یابد.

حسینی سایر برنامه های این وزارتخانه در سال جاری را شامل رونمایی از طرح مسکن اجتماعی، ایجاد و راه اندازی سامانه مشاغل ایران و اجرای بیمه های اجتماعی فراگیر برای همه مردم عنوان کرد.

در پایان این آیین 500 نفر از کارگران نمونه شرکت ها، کارخانه ها و تعاونی های استان هرمزگان به مناسبت هفته کارگر تجلیل شدند.ک/3

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.