۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 279224

در شرایط رکود بازار خرید و فروش خودروهای داخلی، زمزمه افزایش ۱۵ درصدی قیمت خودروهای وارداتی در بازار به گوش می‌رسد.

زمزمه افزایش ۱۵ درصدی قیمت خودروهای وارداتی

به گزارش  تسنیم، در حالی هفته اول دومین ماه سال 94 سپری می‌شود که بازار خرید و فروش خودرو همچنان در رکود بسر برده و کمتر خریدی در آن صورت می‌گیرد. فعالان بازار خودرو معتقدند هنوز هیچ تحرکی در بازار اتفاق نیافتده و مردم در انتظار رفع بلاتکلیفی قیمت خودرو  هستند.

 یکی از فروشندگان خودرو در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم، گفت: رکود بازار خودرو اواخر اردیبهشت یا اواسط خرداد ماه برطرف  خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هنوز برخی شرکت‌های خودروساز تولیدات خود را وارد بازار نکرده اند، افزود: البته این موضوع چیز جدیدی نیست به عنوان نمونه در سال گذشته  ایران خودرو  اوایل خرداد ماه اولین سری محصولات خود را وارد بازار کرده بود.

این فعال بازارخودرو در ادامه با بیان اینکه در بازار خودروهای وارداتی هم زمزمه افزایش 15 درصدی قیمت‌ها به گوش می رسد، تصریح کرد: قرار است به میزان خودروهای وارداتی اسقاط خودروهای فرسوده انجام شود که همین امر هزینه‌هایی را به واردکنندگان تحمیل می‌کند.

بحث افزایش قیمت خودروهای وارداتی در حالی مطرح است که سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از اول اسفند ماه سال گذشته ضوابط تعیین قیمت فروش خودروهای وارداتی را اعلام کرد که باید دید، این افزایش قیمت آیا در راستای این ضوابط هست یا خیر؟

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امروز در بازار خودرو پژو 206 تیپ 2 باقیمت 33 میلیون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 34 میلیون و 300 هزار تومان ، پژو پارس سال  34 میلیون و 500 هزار تومان، رنو تندر 90 مدل E1  حدود 43 میلیون تومان، پژو 405 دوگانه سوز 31 میلیون و 300 هزار تومان به فروش می رسد.

در میان سایپا 131 مدل SE پایه گاز سوز و سایپا 132 مدل  SE  به ترتیب با قیمت‌های 22 میلیون 500 هزار تومان و 20 میلیون و 800 هزار تومان معامله می شود. همچنین تیبا 2  هاچ بک نیز با قیمت 28 میلیون تومان و تیبا EX یورو4 حدود 25 میلیون و 800 هزار تومان خرید و فروش می شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.