۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 279242

قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي شهرستان سراب از دستگيري دو سارق سابقه‌دار و معتاد و کشف پنج فقره سرقت از منزل در اين شهرستان خبر داد.

سارقان معتاد به شيشه در سراب دستگير شدند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمد جعفرزاده در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت و پس از انجام کارهاي اطلاعاتي در نهايت يکي از سارقان شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي جهت انجام تحقيقات تخصصي تحويل داده شد.

سرهنگ جعفرزاده در ادامه افزود: متهم با ارائه دلايل و مدارک جمع‌آوري شده نهايتا لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت از منازل شهرستان با همکاري يک همدست اقرار کرد.

وي ادامه داد: در اين راستا ماموران پليس آگاهي پس از شناسايي و اخذ مجوزهاي قانوني، نفر دوم را طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير و مقداري طلاجات مسروقه نيز در بازرسي خودرو  کشف شد.

اين مقام انتظامي اظهارداشت: کليه صحنه‌هاي سرقت مورد بازسازي قرار گرفت و سارقان توسط شاکيان مورد شناسايي قرار گرفتند و پس از تجميع پرونده ها، به همراه متهمان جهت سير مراحل قانوني به دادسرا اعزام شد.

سرهنگ جعفرزاده در آسيب شناسي جرم، علت سرقت توسط متهمان را اعتياد به مواد مخدر از نوع هروئين و شيشه و عدم توانايي در تامين نيازهاي مالي خود و خانواده را اعلام داشتند.

فرمانده انتظامي شهرستان سراب در پايان از شهروندان درخواست کرد از نگهداري وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زياد در منزل پرهيز کرده و در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل منزل هستند، از پنهان نمودن آن بصورت يكجا خودداري نموده و حتي الامكان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده نمايند و نزد افراد ناشناس و كساني كه اعتماد كافي به آنها نداريد از ميزان اموال و دارائي موجود خود در منزل صحبت نکنند و نسبت به اتومبيل ها و موتورسيكلت هاي متوقف و سرنشينان آن در پيرامون منزل خود بي‌تفاوت نبوده و در صورت مشاهده موارد مشكوك، شماره و ساير مشخصات آن ها را يادداشت و سريعاً به پليس 110اطلاع دهند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.