۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶
کد خبر: 279245
كفاشيان: منظوروزارت ورزش اسدي نبود

به گزارش قدس آنلاين، علی کفاشیان در خصوص اینکه تکلیف انتخاب سرپرست تیم ملی به کجا کشیده شد، اظهار داشت: چند گزینه در ذهنم دارم اما هنوز مذاکره‌ای با آنها نداشته‌ام. به دنبال یک انتخاب خوب هستیم و در یکی دو روز آینده سرپرست جدید تیم ملی معرفی می‌شود.

وی درباره اینکه آیا قرار است برای تیم ملی گروهی برای سرپرستی انتخاب شود، گفت: سرپرستی تیم ملی برای یک نفر است و گروهی نیست. البته یک گروه را تعیین خواهیم کرد تا این گروه امور مختلف تیم ملی را انجام دهند و کی‌روش مجبور نباشد برای انجام امور تیم ملی به بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال مراجعه کند.

کفاشیان در خصوص ناراحتی علیرضا اسدی از صحبت حسنی‌خو مبنی بر اینکه هر کسی نمی‌تواند از کی‌روش حمایت کند بهتر است از فدراسیون فوتبال برود، اظهار داشت: منظور حسنی‌خو اسدی نبوده و او دبیرکل فدراسیون فوتبال است. منظور حسنی‌خو افراد متفرقه‌ای است که علیه کی‌روش حرف می‌زنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به این موضوع که چرا مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان اینگونه صحبت کرد و علیه مخالفان کی‌روش موضع گرفته است، خاطرنشان کرد: حسنی‌خو یک چیزی گفته، شما جدی نگیرید!

وی درباره مشکل مالیاتی کارلوس کی‌روش گفت: مشکل مالیات در حال حل شدن است و این هفته کارهای او انجام می‌شود.

کفاشیان درباره بحث مربیگری افشین پیروانی در تیم ملی و اینکه آیا او گزینه دستیاری کی‌روش است، اظهار داشت: من چیزی در این خصوص نشنیده‌ام و هنوز چیزی مشخص نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره پُست مازیار ناظمی، مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در شبکه‌های اجتماعی که نوشته است مالیات کی‌روش توسط وزارتخانه پرداخت شده است، با خنده گفت: من از وبلاگ و اینستاگرام افراد خبری ندارم و هرکسی چیزی نوشته از خودش بپرسید.

وی درباره جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش عنوان کرد: سه‌شنبه تشکیل جلسه خواهیم داد و کی‌روش نیز در این جلسه حضور خواهد داشت.

کفاشیان با اشاره به درگذشت حجت‌الله خطیب، سرپرست پیشین فدراسیون کشتی و مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خطیب مدیری خوب، زحمتکش و با اخلاق بود. خدا او را بیامرزد و حیف شد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه‌های اردویی تیم ملی پیش از آغاز دیدارهای مقدماتی جام جهانی گفت: قبل از سفر به ترکمنستان اردویی در ترکیه خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی نیز در این کشور برگزار می‌کنیم اما هنوز حریفان‌مان مشخص نشده‌اند.

وی تاریخ برگزاری مجمع را هم به صورت دقیق اعلام نکرد و افزود: در حال حسابرسی در فدراسیون فوتبال هستیم و پس از انجام این کار و اتمام حسابرسی زمان مشخص دقیق برگزاری مجمع مشخص می‌شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.