قدس آنلاین – ایلام: مدیرکل پزشکی قانونی استان ایلام گفت: خودکشی اعضای یک خانواده در ایوان صحت نداشته و کذب محض است و مرگ آنها بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن اتفاق افتاده است.

خودکشی دسته جمعی یک خانواده در ایوان صحت ندارد/ علت مرگ استنشاق گاز بوده است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر ساسان روندی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما با بیان اینکه در پی منتشر شدن خبر مرگ 3 نفر از اعضای یک خانواده در فضای مجازی و گمانه زنی های فراوان در خصوص خودکشی آنها، اظهارداشت: پس از مرگ این افراد، پزشکی قانونی با معاینات ویژه پزشکی مشخص گردید که مرگ پدر و 2 فرزندش بر اثر استنشاق گاز سمی مونواکسید کربن بوده است.

وی با اشاره به اینکه خوراندن قرص برنج بسیار دردآور است، افزود: در تصاویری که در فضای مجازی منتشر شده، مشخص است که این افراد به آرامی در خواب ابدی فرورفته اند، در حالی که اگر خودکشی با قرص برنج اتفاق می افتاد، افراد بدین صورت به آرامی تسلیم مرگ نمی شدند.

فرماندار شهرستان ایوان نیز در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه بر اساس اعلام پزشکی قانونی به عنوان مرجع تشخیص علت مرگ، فوت این افراد به هیچ عنوان خودکشی با قرص برنج یا هر سم دیگری نبوده است، گفت: متأسفانه برخی سایت های خبری علت مرگ 3 عضو یک خانواده را خودکشی با قرص برنج بعلت محرومیت و فقر مالی اعلام داشته که کاملاً بی اساس و کذب است.

معروف بسطامی با اشاره به اینکه این افراد برای گرم کردن خانه خود اجاقی را روشن کرده بودند، اظهارداشت: گاز متصاعد از این اجاق، مرگ پدر و 2 فرزندش را رقم زده است.

وی با درخواست از مردم برای تهیه اخبار از منابع موثق خبری، افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندیم که به شایعات بی پایه و اساس توجهی نکرده و اخبار را از منابع موثق و مراجع ذیصلاح دریافت کرده تا جامعه دچار تشویش و هجمه شایعات نشود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 11
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    12 1
    با احترام و تسليت اين مصيبت به هم وطنان عزيز. يه سوال داشتم، حالا خودكشي با برنج صحت نداشته، نميشه با گاز سمي مونو اكسيد كربن خودكشي كرد!؟!؟! نوشتين گرم كردن خانه! كه الان در فصل بهار هستيم و بعيد ميدونم تو فصل بهار آنقدر هوا سرد باشه كه احتياجي به روشن كردن اجاق برا گرم كردن خانه باشه!!! متاسفانه مشكل بزرگ ما اينه كه هميشه در اولين اقدام صورت مسئله رو پاك ميكنيم و هيچوقت دنبال حل مشكلات نيستيم!!!
  • سارا IR ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    7 1
    متاسفم واسه مردم خودمون كه به علت بى ارزش بودن پول كشورشون وبيكارى وتورم اين اتفاق هاواسشون ميوفته كسى هم ككش نميگزه ميگن مرده كه مرده
  • من IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    8 1
    همش حرف مفته...اگه دروغ تحویل ملت ندین میمیرین
  • هومن IR ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    6 1
    از کی تا حالا مسمومیت با منواکسیدکربن باعث خون بالا اوردن میشه!؟
  • ehsan IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    4 2
    با سلام واقعا تو این فصل سرما کجا بود. تازه اینا پتو هم روشون نبوده. با گاز خودکشی کردن. فرض هم سرد بوده و گرم کردن خانه با اجاق نشان دهنده فقر نیست؟ عجبا. واقعا حداقل اگه واقعیتا نمیگید دروغ هم نگید. این هم وضع مردم مملکت ما. خیلی جاها ادم های فقیر هست که دولت نمیبینه. فقط کمک هاشون به بیرون زیاده....
  • ایلام IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    5 0
    چقدر صندلیش بزرگه
  • محمد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۸
    2 1
    دوستان گرامی هم میهن های عزیز چرا بعضی هاتون بدون منطق و دلیل حرف میزنید! اگه ما غرب زندگی میکنیم که سه شب یهو چنان سرد شد که همه بخاری روشن کردیم بعدشم اینا همشهری دارن فامیل دارن اونا که هستن و واقعیت رو بگن
  • لاله IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    4 0
    اینو نگید چی بگید؟ تو این گرما گاز برا چی بود؟
  • تهران IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    3 0
    وسیله گرما دیگه چیه؟ الان که فصل بهاره . تازه هر سه نفرشون که آستین کوتاه به تن دارند و هیچ پتو و ملافه ای هم در کار نیست.
  • z ایلام IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
    2 0
    اگه ما ایلام زندگی میکنیم با قاطعیت میگم این سرما تو ایلام اصلا نبود که بخاری واجب شه
  • مهر IR ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
    1 1
    نظرات دوستان کاملا منطقیه. دهان بچه دروغگویی این بی وجدان هارو نشون میده.خدایا ما رو ببخش که دیگه حتی زیر این همه ظلم دم هم نمیزنیم