یوسی میلمان تحلیل گر مسائل امنیتی روزنامه صهیونیستی معاریو از وجود قراردادهای نظامی میان رژیم اشغالگر قدس با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس پرده برداشت.

قراردادهای نظامی رژیم صهیونیستی با کشورهای عرب خلیج فارس

به گزارش پایگاه اینترنتی العهد، میلمان در مقاله خود نوشت: شرکتها و مشاوران امنیتی اسراییلی فعال در زمینه صدور فن آوری پیشرفته اخیرا درصدد عقد قراردادهایی با کشورهای خلیج فارس و ورود به بازارهای آنها برآمده اند.

وی افزود: این در حالی است که گفته می شود ماتی کوخابی بازرگان مشهور صهیونیستی در ابوظبی اخیرا از میزان فعالیت های خود کاسته است.

به گفته میلمان ، کوخابی طی دهه اخیر قراردادهایی با امارات به ارزش چند صد میلیون دلار منعقد کرده است و در میان معامله های وی فن آوری و تجهیزات مربوط به سامانه نظامی دفاعی جهت محافظت از تاسیسات نفتی و گازی امارات و مراقبت از مرزهای این کشور به چشم می خورد.

میلمان خاطرنشان کرد: کوخابی در این معامله ها از مسوولان سابق موساد، شاباک و واحد اطلاعات نظامی از جمله عاموس ملکا رییس سابق واحد اطلاعات نظامی به عنوان یکی از مدیران مهم شرکت کوخابی بهره گرفته است.

وی توضیح داد: برخی از افراد زیر مجموعه کوخابی بطور هفتگی با موافقت وزارت جنگ اسرائیل از تل آویو به ابوظبی سفر کنند. دیوید میدان که اخیرا شرکتی به نام خود تاسیس کرده و آفی لیئومی جزو فعالان در زمینه انعقاد قراردادهای اسراییلی هستند که سعی دارند وارد بازار امارات شوند. این دو تن به همین منظور تاکنون بارها از امارات دیدن کرده اند.

میلمان در ارتباط با لیئومی گفت : او صاحب سهام و مدیر شرکت هواپیماهای بدون خلبان و سازنده تجهیزات نظامی دفاعی است که مقر آن در شهرک یافنه اسراییل واقع شده است.

ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.