قدس آنلاین یزد - رئيس پليس آگاهي استان يزد از کشف سه تن لوازم آرايشي بهداشتي خارجي قاچاق با برچسب تقلبي "شبنم" خبر داد.

توقيف 3 تن لوازم آرايشي فاسد با برچسب تقلبي شبنم

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ" عليرضا خالقي" با بیان این خبر اظهار داشت : در راستاي مبارزه با قاچاق کالاي خارجي و فاقد مجوز گمرکي، ماموران پليس آگاهي از فعاليت فردي در خصوص واردات کالاهاي خارجي قاچاق (لوازم آرايشي و بهداشتي) مطلع شدند.

وي افزود : به همين منظور تحقيقات لازم در اين زمينه آغاز شد و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره آگاهي ضمن هماهنگي با مقامات قضائي، فرد مورد نظر به هويت "م.ر" را دستگير کردند.

خالقي تصریح کرد : ماموران پليس پس از انجام بازجويي و مطلع شدن از نشاني محل دپوي اين کالاها، به انبار مورد نظر رفته و در بازرسي از اين انبار بيش از سه تن انواع کالاهاي آرايشي و بهداشتي خارجي و فاقد مجوز گمرکي را کشف کردند.

وي ارزش محموله کشف شده را پنج ميليارد ريال بيان کرد و گفت: با توجه به اينکه تمامي کالاهاي کشف شده داراي برچسب "شبنم" بودند ماموران پليس تحقيقات بيشتر در اين زمينه را نيز آغاز کردند.

رئيس پليس آگاهي استان يزدخارنشان ساخت : با تحقيقات عوامل آگاهي و اعتراف متهم، مشخص شد تمامي اين کالاهاي کشف شده تاريخ گذشته و فاسد مي باشد و متهم با چاپ برچسب هاي تقلبي قصد توزيع گسترده اين لوازم آرايشي و بهداشتي را در بازار داشته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.