قدس آنلاین یزد - مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به نامگذاری سال 94از سوی مقام معظم رهبری با عنوان « دولت و ملت، همدلی و هم زبانی» گفت: این نامگذاری بسیار صریح و روشن است و همه باید با یکدیگر همدل و هم زبان باشیم.

همدلی و هم زبانی تنها حول محور ولایت فقیه در کشور محقق می شود

به گزارش قدس آنلاین ازیزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی در دیدار بامسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد با بیان اینکه عنوان سال به نوعی وظیفه همگان را روشن ساخته است اظهارداشت : در این سال همه باید با کمک یکدیگر در جهت تعامل و هم افزایی بیشتر گام برداریم

 

وی با بیان اینکه در برخی از دستگاه ها این همدلی و هم زبانی مشهود تر است افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد و اداره کل تبلیغات اسلامی مشترکات بسیاری دارند که همدلی و همزبانی را در بین آنان تقویت می کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح  کرد: در واقع همدلی و هم زبانی حول محور ولایت فقیه در کشور محقق می شود و این ولایت و زعامت ایشان است که می تواند دل ها را یکی کند.

وی با بیان اینکه مساجد در طول تاریخ مکان و ظرفیتی برای تقویت دین بوده اند افزود: دلیل این امر آن است که هیچکس نمی تواند در مسجد ادعای مالکیت کند.

حسینی کوهستانی با بیان اینکه مسجد پناهگاه و ملجاء تمام انسان هاست تصزیح کرد : متاسفانه در حال حاضر برخی از کارکردهای مساجد کمرنگ شده است اما هنوز هم بسیاری از نیازهای مردم در مساجد مرتفع می شود.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد نیز در خصوص برنامه های فرهنگی مساجد گفت: تشکیل جلساتی با حضور امام جماعت و گروههای فعال در مساجد جهت برنامه ریزی فعالیت های فرهنگی از ضروریات است.

محسن رستگاری اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی می تواند در برگزاری هر چه بهتر برنامه ها کمک کند چراکه با تقسیم کارها ، برنامه با کیفیت بهتری برگزار می شود.

وی بر لزوم تعامل وهمکاری بین دستگاها فعال در امورمساجد تاکید کرد وافزود :این تعامل بین دستگاهی زمینه ساز بروز تعامل در بین گروه های فعال در مساجد خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.