معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: جشن باشکوه میلاد حضرت جوادالائمه(ع) همزمان با دهم رجب در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می شود.

جشن میلاد حضرت جوادلائمه(ع) در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی اظهار داشت: مراسم ویژه میلاد حضرت امام جواد(ع) همزمان در دو روز متوالی سه‌شنبه و چهارشنبه، هشتم و نهم اردیبهشت ماه از ساعت 20:15 تا 22:00 در رواق بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می شود.
وی تصریح کرد: سخنرانی حجج اسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی و سید حسین حسینی قمی، همچنین مولودی خوانی و مداحی ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از برنامه‌های تدارک دیده شده در شب و شام میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر رضوی است.
حسینی افزود: مراسم ویژه ظهر میلاد امام جواد(ع) نیز با سخنرانی حجت الاسلام سیدحسین حسینی به همراه مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) از ساعت 11 تا 13:30 برگزار می شود.
دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی عنوان کرد: در این ایام خجسته، سخنرانی هایی با موضوعات«سیره و حدیث از ائمه معصومان(ع)» توسط حجت الاسلام سید حسین حسینی قبل از نماز ظهر، «اخلاق علوی» توسط حجت الاسلام محمدطاهرگرایلی قبل از نماز مغرب و عشاء و «سیره و زندگانی امام جواد(ع)» توسط حجت الاسلام سید ابوالفضل طباطبایی پس از نماز مغرب در رواق امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.