رئیس پیشین سازمان تعزیرات حکومتی از کاهش 28 درصدی ورودی پرونده‌های سازمان تعزیرات نسبت به سال گذشته خبر داد.


کاهش ورودی پرونده به تعزیرات حکومتی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی مژدهی در مراسم تودیع‌ خود از سمت ریاست سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تبریک انتخاب آقای جمشیدی به عنوان رئیس جدید این سازمان، گفت‌: قطعا ایشان با برنامه‌هایی که دارند برنامه‌های اساسی را در سازمان تعزیرات ایجاد خواهند کرد.

 

وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ایران برخلاف دیگر نظام‌های مطرح دنیا بحث مدیریت و مسئولیت متفاوت است، در نظام‌های مالی و سوسیالیستی کسب سود بیشتر مطرح است ولی در نظام جمهوری اسلامی بحث مدیریت دارای ابعاد مختلفی است. در اسلام مدیریت، امانت است. مدیریت در نظام اسلامی یک تکلیف است نه حق. در اسلام سمت‌ها امانت هستند و ما باید تلاش کنیم که از این امانت مواظبت کنیم و آن را به اهلش بسپاریم که امروز آقای دکتر جمشیدی هم اهل این موضوع هستند و امانت را به وی می‌سپاریم.

 

وی یادآور شد: بنده 33 سال در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت کردم و از این 33 سال 27 سالش مسئولیت داشتم و معتقدم اگر مدیریت همراه با خدمت به مردم باشد توفیق است و اگر نتوانیم به وظیفه خود عمل کنیم باید مدیریت را رها کنیم.

 

رئیس پیشین سازمان تعزیرات حکومتی یادآور شد: در مدت 5 سالی که در سازمان تعزیرات بودم اقداماتی که انجام شده ناشی از اقدامات همکارانم بوده و هر عیبی که در این سازمان وجود دارد متوجه من است.

 

مژدهی با اشاره به تحریم‌های فلج کننده‌ای که در سال‌های گذشته اعمال شده ادامه داد: انتظاری که مردم از دستگاه‌های متولی در زمان تحریم داشته‌اند به جا بوده و ما شاهد بودیم در سطح بازار قیمت‌ها ماهانه و روزانه در حال تغییر بود، البته اعتراضات مردم در این زمینه به‌جا بوده؛ چرا که مردم تکیه‌گاهشان به ما است.

 

وی تاکید کرد: ورودی پرونده‌های ما در 5 سال گذشته در سازمان تعزیرات 4 میلیون پرونده بود، در حالی که در 16 سال گذشته 3 میلیون و 200 هزار پرونده بوده است. ما در یک سال گذشته با توجه به آرامشی که در بازار ایجاد شد توانستیم اقدامات ارزنده‌ای را انجام دهیم و گشت‌های سیار سازمان تعزیرات توانستند در محل تخلف حضور داشته باشند و به نوعی با پیشگیری از وقوع جرم ورودی پرونده‌های سازمان تعزیرات را توانستیم به حداقل کاهش دهیم.

 

وی تاکید کرد: امروز 28 درصد از آمار پرنده‌های تعزیرات کاهش یافته و استان تهران توانسته بیشترین کاهش ورودی در بازار را داشته باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شایان IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    0 0
    چون امیدی برای رسیدگی ندارند یک وقت فکر نکنید بازار خوب شده