گروه موسیقی دنگ شو در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه جاری در تالار وحدت به صحنه خواهند رفت.

تالار وحدت میزبان یک گروه موسیقی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، پس از این اجراها، تور کنسرت های دنگ شو در بسیاری از شهرستان ها از جمله اصفهان، شیراز، رشت، اراک و گرگان برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای حضور در این کنسرت بر اساس روال معمول می توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

از 5 اردیبهشت ماه نیز سریال شمعدونی به کارگردانی سروش صحت از شبکه سوم سیما آغاز گشته که تیتراژ آن کاری از گروه دنگ شو است.



** علی زندوکیلی در برج میلاد به صحنه می رود

علی زندوکیلی که شامگاه 5 و 6 اسفند در تالار وحدت نخستین اجرای زنده مستقل خود را روی صحنه برد، این بار در کنسرتی بزرگ در برج میلاد به صحنه می رود.

علی زند وکیلی در تاریخ 25 اردیبهشت امسال و در دو سانس در برج میلاد روی صحنه خواهد رفت تا با اجرای آثار و قطعات خود پذیرای دوستداران موسیقی باشد.

علی زندوکیلی در کنسرت قبلی خود که در تالار وحدت برگزار شد با گلچینی از قطعات اجرا شده در موسیقی نمایش ترانه های قدیمی (که به زودی قرار است در قالب نخستین آلبوم رسمی این خواننده منتشر شود)، و تک قطعاتی که در فضای مجازی منتشر کرده، کنسرت خود را روی صحنه برد.

حضور سامان احتشامی به عنوان نوازنده پیانو در بخش هایی ازاین کنسرت، با استقبال حاضرین در سالن تالار وحدت در اسفند ماه سال گذشته رو به رو شد.

فروش بلیت های این کنسرت از طریق سایت «تیوال» به صورت اینترنتی آغاز شده است.



** کنسرت گروه شمسا با اجرای قطعاتی از استاد جواد بطحایی

کنسرت گروه شمسا با اجرای قطعاتی از استاد جواد بطحایی نوازنده پیشکسوت سنتور پنج شنبه 10 اردیبهشت ماه در تالار فارابی به سرپرستی نیما بطحایی برگزار خواهد شد.

در بخش اول دو نوازی سنتور و طبلا توسط اساتید جواد بطحایی و درشن آناند انجام خواهد شد و در بخش دوم گروه موسیقی شمسا با آواز محمود صالحی به روی صحنه خواهد رفت.

محسن دیلم صالحی نوازنده عود، میلاد دیلم صالحی نوازنده تار، بهنوش کاظمی زاده نوازنده کمانچه، زهرا فرهنگی نوازنده سنتور باس، میترا زلفی نوازنده قیچک باس، بهنود زیبایی نوازنده دف و نیلوفر محسنی نوازنده تنبک می باشند.

این گروه موسیقی پیش از این نیز کنسرت های دیگری از جمله اجرای مشترک با استاد مجید درخشانی در سالن چمران دانشگاه تهران، اجرا در جشنواره موسیقی فجر و... را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است.

بلیت فروشی این کنسرت نیز از طریق سایت ایران کنسرت صورت می گیرد و علاقه مندان می توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه نمایند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.