هاشم رسایی فر:بعد از استعفای عیسی ممدوحی از ریاست هیأت بسکتبال خراسان رضوی اواسط اسفند ماه 90 بود که به پیشنهاد دکتر جواهری مدیرکل وقت ورزش و جوانان دکتر اکبر معرفتی به عنوان سرپرست هیأت بسکتبال انتخاب شد.

40 ماه بلاتکلیفی بسکتبال خراسان رضوی!

سرپرستی که با همین سمت حدود 2 سال و نیم هیأت را اداره کرد و حتی شده در بیشتر مواقع به صورت پروازی و از دور مدیریت بسکتبال خراسان رضوی را بر عهده داشت! بدون اینکه اداره کل ورزش و جوانان به این جمع بندی برسد که حضور یک سرپرست بیش از 6 ماه در هیأت نمی تواند قانونی باشد، این اتفاق غیر قانونی 2 سال جریان بسکتبال استان را همچنان بی فرجام باقی گذاشته بود!

جریان اداره هیأت بسکتبال خراسان رضوی با رفتن دکترمعرفتی و جایگزینی جمشید مهریار نیز ادامه پیدا کرد و دقیقا از نیمه مردادماه 93 که مهریار عهده دار سرپرستی هیأت  شد تا کنون که حدود 10 ماه از این سرپرستی نیز می گذرد هنوز برای رئیس دار شدن هیأت بسکتبال فکری اندیشیده نشده است.

در حالی که قرار بود فردا و در مجمع انتخاباتی هیأت بسکتبال خراسان رضوی سرانجام بعد از 40 ماه(3سال و 4 ماه) از اداره هیأت با سرپرست این وقفه غیر قانونی به پایان برسد و نام یک نفر از گلدان اخذ آرای  اعضای مجمع به عنوان رئیس جدید هیأت بسکتبال خراسان رضوی بیرون آید  اما گویا هنوز وقتش نرسیده که این نافرجامی بدون رئیس ماندن هیأت بسکتبال پایان یابد و فعلا ادامه دار باقی خواهد ماند.

هرچند که انتظار می رفت برگزاری مجمع در وقت مقرر(فردا)  اتفاق بیفتد تا مقدمات حضور نماینده بسکتبال استان در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون بسکتبال فراهم شود اما انگار این بار نیز فدراسیونی ها و خصوصا سرپرست این فدراسیون تمایل یا وقتی برای حضور در مشهد و برگزاری این مجمع را ندارد.

فراموش نشود که طبق قانون انتخابات فدراسیون های ورزشی حضور سرپرست هیأت های ورزشی استان و رأی دادن آنها در مجمع غیر قانونی است و سرپرستان هیأت های استانی عملا حق رأی در مجمع انتخابات فدراسیون نخواهند داشت به همین جهت هیأت بسکتبال خراسان رضوی نیز که یکی از هیأت هایی است که با سرپرست اداره می شود در صورت داشتن سرپرست نخواهد توانست در مجمع حضور داشته باشد.

 مجمع انتخابات رئیس هیأت بسکتبال خراسان رضوی که قرار بود فردا برگزارشود  تا بلکه به این بهانه هم حضور 40 ماهه سرپرستان درهیأت به پایان برسد و هم با این حرکت بسکتبال خراسان رضوی نیز نماینده ای در مجمع انتخابات فدراسیون داشته باشد همچنان بی نتیجه و فرجام ماند تا بسکتبالی های خراسان رضوی باز هم چشم انتظار زمان و وقت دیگری برای هماهنگی برگزاری مجمع باشند. بنا بر اعلام وزارت ورزش و جوانان قطعا مجمع انتخابات فدراسیون بسکتبال تا اواخر اردیبهشت برگزار خواهد شد و چنانچه تا قبل از آن مجمع هیأت بسکتبال استان برگزار نشود عملا بسکتبالی های خراسان رضوی نماینده ای در مجمع آتی انتخابات فدراسیون نخواهند داشت.

     صبوریان: ما آماده ایم فدراسیونی ها نمی آیند

کوروش صبوریان،مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص لغو زمان برگزاری مجمع انتخابات هیأت بسکتبال گفت: همه چیز برای برگزاری مجمع آماده بود و هماهنگی ها برای روز چهارشنبه (فردا) انجام شده بود اما طبق اعلام سرپرست فدراسیون این اتفاق نیفتاد و برگزاری مجمع به روز دیگری موکول شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی درباره زمان بعدی برگزاری مجمع اظهار داشت: هنوز دقیق مشخص نیست الان نیز سرپرست فدراسیون به دلیل سفر به اردن درخواست لغو داده و ما منتظرهستیم تا آقای دولو از سفر برگردد تا به جمع بندی در این خصوص برسیم.

صبوریان همچنین در واکنش به   موضوع   در صورت برگزار نشدن مجمع انتخابات هیأت تا قبل از مجمع فدراسیون و نماینده نداشتن خراسان رضوی گفت: قطعا این نمی تواند برای بسکتبال ما اتفاق خوبی باشد و ما به دنبال این خواهیم بود تا قبل از مجمع فدراسیون مجمع هیأت را برگزار کنیم تا حق رأی نماینده ما نیز در مجمع انتخابات فدراسیون محفوظ بماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.