اسماعیل زاده: لوئیس انریکه روز 11 آوریل درحالیکه تیمش از سویا جلو بود، در سانچس پیسخوان نیمار را تعویض کرد و با این کار خود نه تنها اعتراض شدید مهاجم برزیلی را برانگیخت، ...

سوارس، قربانی مشکل نیمار و مسی با تعویض شدن!

 بلکه تیمش بازی را 2-2 مساوی کرد. انریکه از تصمیم خود با گفتن اینکه:” اینجا مهمترین مسأله تیم است و من از چیزهای احمقانه و مزخرف خسته شده ام” تصمیمش را توجیه کرده بود.

 اما حقیقت این است که از آن روز به بعد انریکه هرگز نیمار را تعویض نکرده است. هربار که او احساس کرده باید درترکیب خط حمله سه نفره اش تغییری ایجاد کند، لوئیس سوارس اروگوئه ای مجبور به ترک زمین شده و در چهار تعویض آخری که انریکه بعد از آن تعویض جنجالی نیمار انجام داده، سه بار قرعه به اسم سوارس افتاده و این درحالی است که مهاجم اروگوئه ای هم در فرم خوبی به سر می برد. آخرین باری که او تعویض شد، مقابل اسپانیول بود؛ البته برای مربی که می تواند با بارسلونا دراین فصل هت تریک کند، این نمی تواند عاملی برای انتقادهای بیشتر باشد.

این یک واقعیت است که همه باید با آن کنار بیایند. از وقتی که نیمار در سویا آن واکنش عجیب را به تعویض خود نشان داده، او چهار بازی را به طور کامل در ترکیب بارسا بازی کرده است؛ دوبازی برابر پی اس جی، یک بازی با والنسیا و یک بازی مقابل اسپانیول و البته نیمار به این چالش پاسخ مثبتی داشته و چهارگل در این چهار بازی به ثمر رسانده است.

 مسی که در بازی با ایبار از تعویض شدن سرباز زد و درآنوئتا هم نشان داد که چقدر با تعویض شدن مشکل دارد هم در این چهار بازی به طور کامل حضور داشته و دو گل زده است. در واقع مسی از نبرد سن سباستین به این طرف هرگز تعویض نشده است. او درآن مسابقه که 4 ژانویه برگزار شد، روی نیمکت بازی را شروع کرده و بارسا 1-0 شکست خورد. او در تمامی رقابتها 25 بازی کامل پشت سرهم انجام داده است. او فقط در بازی با الچه در جام حذفی استراحت کرد که البته نامش حتی در فهرست هم نبود. از روزی که نیمار به تعویض شدن خود معترض شد، سوارس تنها یک بار 90 دقیقه کامل برای این تیم بازی کرده که آن هم در پاریس مقابل پی اس جی بود. در بازی برگشت با همین تیم او در دقیقه 75 اززمین بیرون رفت. مقابل والنسیا در دقیقه 65 و در کورنیا در دقیقه 80 به سمت نیمکت رفت. او در این بازی هایی که نصفه و نیمه برای تیم بازی کرده، 3 گل زده است. او تا امروز تنها بازیکن از خط حمله سه نفره بارساست که هیچ اعتراضی به تعویض شدن نداشته و البته چهره او روی نیمکت بعد از تعویض هم ناراحتی اش را نشان داده است. مشکل انریکه این است که سوارس هربار که نوبت تعویض شدن او می رسد، حوصله اش سر می رود. درحالیکه مسی و نیمار تقریباً مطمئن هستند که انریکه جرأت تعویض کردن آنها را ندارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.