۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
کد خبر: 279515
اخبار ويژه / یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع می‌شود

افزایش چشمگیر اجاره بها در تهران

باشگاه خبرنگاران: خبرها حاکی است که در سال جاری نرخ اجاره ها در برخی شهرهای بزرگ کشور افزایش یافته است. این گزارش حاکی است که به دلیل آغاز فصل نقل وانتقالات مستأجران، مالکان در شهرهای بزرگی مانند تهران قیمتهای اجاره را تا 20 درصد افزایش داده اند.

 

یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع می‌شود

تسنیم: ابوالحسن فیروزآبادی، قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع ۶سبد کالا طی امسال خبر داد و گفت: برنامه دولت این است که یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع شود.

 

پرداخت دیه به کشاورزان شرق اصفهان

فارس: دیوان عالی کشور حکم دادگاه نظامی در خصوص پرداخت دیه به مصدومان پرونده اعتراضهای کشاورزان شرق اصفهان را تأیید کرد.

 

کلاهبرداری با انتساب به دفتر ریاست جمهوری!

ایرنا: روابط عمومی نهاد ریاست جمهوری در اطلاعیه ای از شهروندان خواست نسبت به موارد ادعایی مشکوک که با انتساب خود به دفتر یا نهاد ریاست جمهوری درصدد کلاهبرداری و سوءاستفاده هستند، هوشیار باشند و قبل از هرگونه اقدامی در ارتباط با این کلاهبرداران، موارد مشکوک را برای رسیدگی به مراجع قانونی و انتظامی منتقل کنند.

 

انتقاد از سودهای کمر شکن بانکی

قدس آنلاین: علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به همدلی و همزبانی دستگاه‌های اجرایی و بخش صنعت گفت: سودهای بانکی باید در نگاه کلان حل شود و نباید اجازه دهیم کمر صنعتگران به دلیل سودهای کلان بانکی بشکند.

 

علت توقیف مجله «زنان امروز»

مهر: هیأت نظارت بر مطبوعات، مجله «زنان امروز» را به دیل ترویج و توجیه «ازدواج سفید» توقیف کرد. زنان امروز، ماهنامه‌ای به مدیرمسؤولی شهلا شرکت است که انتشار آن در خردادماه ۱۳۹۳ پس از نزدیک به هفت سال توقیف از سر گرفته شده بود.

 

بهره‌برداری از موضوع پول‌ کثیف

تابناک: پورمحمدی، وزیردادگستری گفت: اکنون موضوع پول کثیف به کشمکش سیاسی تبدیل شده و استفاده سیاسی و بهره‌برداری سیاسی از این موضوع غلط است.

 

دیوارکشی مجلس متوقف نمی‌شود

ایسنا: بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه دیوارکشی اطراف مجلس متوقف نخواهد شد، گفت: قرار نیست دیوار بلندی حایل بین ملت و نمایندگان شود.

 

انتقاد دواتگری از پورمختار

ایلنا: در پی نامه رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس به وزیرعلوم درباره قانونی بودن بورسیه‌ها، مهدی دواتگری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: آنچه آقای پورمختار در این نامه نوشته‌ است، خلاف قانون و خارج از اختیارات کمیسیون اصل 90 است. متاسفانه آنچه آقای پورمختار در نامه خودش خطاب به وزارت علوم نوشته، دستورالعمل و به نوعی حکم صادر کرده، در حالی که ایشان وظیفه صدور حکم ندارد.

 

۴۰ تن محموله امدادی ایران برای نپال

ایسنا: وحید رحمتی، مدیرکل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر گفت: محموله 40تنی کمکهای امدادی و بشردوستانه هلال احمر ایران برای نپال آماده ارسال است.

 

توقیف دومین تریلی ایرانی در ترکیه

عصرایران: مأموران مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان یافته پلیس ترکیه، از یک کامیون ایرانی 570 هزار بسته سیگار کشف و راننده و شخص دیگری را که وی را همراهی می‌کرد، دستگیر کردند.

 

برخورد مجلس با  دو تابعیتی ها

عصرخبر: نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس داشتن تابعیت مضاعف را جرم دانست و گفت: کمیسیون ضمن شناسایی افراد دو تابعیتی و آنهایی که تابعیت مضاعف دارند و همچنین مسؤولانی که گرین کارت دارند، تکلیف آنها را نیز روشن خواهد کرد.

 

برخورد پلیس با جولان خودروهای لوکس

تسنیم: سرهنگ پرویز حسینی، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران‌ با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی انتظامی گفت: بخشی از کاهش تصادفات تهران به دلیل اجرای طرحهای شبانه پلیس در بزرگراه‌ها و معابر و برخورد با تخلفات سرعت غیرمجاز و لایی کشی و حرکات مارپیچ است. در حال حاضر این طرحها با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، تشدید خواهد شد.

 

مفاد جلسه دادگاه محرمانه بود

ایرنا: سعید مرتضوی، مدیرعامل سابق سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه مفاد جلسه و مذاکرات دادگاهم غیرعلنی و محرمانه است، گفت: مفاد جلسه دادگاه را بیان نمی کنم.

 

علنی بودن بازی جدید است

خانه ملت: عوض حیدرپور، عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس، با بیان اینکه مرتضوی راه‌های گریز از طریق رسانه‌ها را کاملاً آشنا و مطلع است، و با اشاره به بازی جدید رسانه‌ای مرتضوی درباره لزوم علنی شدن دادگاه وی گفت: قطعاً با علنی شدن دادگاه مرتضوی، تمام سوابق و زندگی وی زیر سؤال می‌رود.  

 

ابتکار: پردیسان واگذار نمی‌شود

ایسنا: معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مورد واگذاری پارک پردیسان به شهرداری تهران گفت: در این مورد قرار نیست واگذاری اتفاق بیفتد.

 

شکایت مشتریان ایرانی از بانک اسکاتلند

ایسنا: دادگاه رسیدگی به شکایت تعدادی از مشتریان ایرانی‌الاصل رویال بانک اسکاتلند که به دلیل بستن حساب‌های‌شان از این بانک شکایت کرده‌اند، در انگلیس آغاز شد.

 

کنگره آمریکا  و تحریم‌ های جدید!

فارس: کنگره آمریکا، اقدام به ایجاد یک کارگروه جدید کرده که وظیفه آن اعمال تحریمهای جدید علیه ایران بعد از آن است که تهران به اموال بلوکه شده خود دسترسی پیدا کرد.    بر اساس این گزارش، این اقدامها شامل قراردادن نام شماری از مقامهای ایرانی و شرکتهای صوری که در نقل و انتقال پول شرکت دارند، در لیست سیاه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.