اظهارات روز گذشته سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تقبیح حملات عربستان به یمن، در یکی از پرمخاطب ترین رسانه های معتبر پاکستان بازتاب داشت و با استقبال افکارعمومی پاکستان مواجه شد.

استقبال افکار عمومی پاکستان از اظهارات ضدسعودی فرمانده سپاه ایران

سایت اینترنتی روزنامه انگلیسی زبان داون بخش هایی از اظهارات سردار جعفری را بازتاب داد و نکته مهم درباره این خبر ضدسعودی در رسانه پاکستانی اینکه اکثر خوانندگان این خبر که نظر و دیدگاه خود را درباره اظهارات سردار جعفری در پایین خبر ثبت کرده اند، کاملا با این سردار ایرانی موافق هستند.

داون به نقل از سردار جعفری نوشت: فرمانده سپاه پاسدران ایران، عربستان سعودی را به دلیل انجام حملات هوایی به یمن، متهم کرد که پا جای پای اسراییل گذاشته است.

این رسانه پرمخاطب به نقل از سردار جعفری افزود: عربستان با بی شرمی و وقاحت درحال بمباران و کشتن ملت (یمن) است.


** استقبال اکثر مخاطبین این رسانه از اظهارات ضدسعودی سردار جعفری


اکثر کسانی که بعد از خواندن این خبر سایت اینترنتی روزنامه داون نظر خود را در باره آن ثبت کرده اند، با اظهارات ضدسعودی سردار جعفری کاملا موافق اند. در میان افرادی که نظر داده اند، تعدادی غیرپاکستانی هم وجود دارد.

بخشی از این نظرها به شرح زیر است:

- بله. این حمله باعث کشته شدن هزاران کودک شده است.

- عربستان، از تو بخاطر اینکه پول زیادی را به جیب شرکت های سلاح سازی آمریکا می ریزی، متشکریم!

- متاسفانه، اظهارات این فرمانده ایرانی درست است. عربستان سعودی دقیقا در حال انجام همین کار (گذاشتن پا جای پای اسراییل) است.

- تردید در این باره نیست. عربستان دقیقا درحال دبناله روی از اسراییل است.

- از دولت پاکستان به خاطر همراهی نکردن ائتلاف ضد یمن به رهبری آل سعود متشکریم.

- عربستان سعودی در مسیری اشتباه در حرکت است.

- عربستان باید بداند کدام یک تهدید است، داعش یا مردم یمن؟ آیا عربستان تا این حد گرفتار تعصب است که فرق میان مردم و گروه های یمنی و داعش را نمی داند و نمی تواند تشخیص دهد کدام یک تهدید است؟

- عربستان در حال جنگ با مردم یمن است.

- حرف های این سردار ایرانی، حرف دل من است. من یک سنی هستم اما جنایات سعودی ها را محکوم می دانم. مردم یمن برادران و خواهران ما هستند و کشته شدن آنها قلب ما را به درد می آورد.

- پاکستان کار عاقلانه ای کرده که وارد این جنگ نشده است.

- عربستان نقش یک نیروی مخرب را بازی می کند و نمی تواند مدعی دفاع از جهان اسلام باشد. حاکمان سعودی از اسراییل حمایت می کنند.

- فرق ایران و عربستان این است که ایران در سوریه و عراق با تروریست های آدم کش مبارزه می کند ما عربستان مردم یمن را بمباران می کند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.