قدس آنلاین: اصفهان - وزير بازرگاني پاکستان که در جريان سفر به ايران، به منظور استفاده از تجارب ايران در بخش صنعت فولاد از خطوط توليد فولاد مبارکه بازديد مينمود، در جمع خبرنگاران گفت: از طرف نواز شريف نخست وزير پاکستان مأموريت دارم تا روابط تجاري و اقتصادي پاکستان و ايران را بر پايههايي استوار، بنا نمائيم.

مأموريت داريم روابط تجاري و اقتصادي با ايران را بر پايه هايي استوار، بنا نمائيم

به گزارش قدس انلاین از اصفهان، خرم دستگير خان هدف از سفر خود به ايران را تلاش براي توسعه روابط تجاري و اقتصادي با ايران عنوان کرد و افزود: پس از مذاکرات خوبي که در وزارت صنعت، معدن و تجارت ايران انجام شد و اکنون نيز پس از بازديد از خطوط توليد فولاد مبارکه اصفهان که بسيار منظم و سازمان يافته است و محصولات متنوعي توليد ميکند بر آن شديم تا موانع همکاريهاي تجاري و اقتصادي فيمابين را بويژه در بخش صنعت فولاد، برطرف کنيم.

وي ادامه داد: اينکه اين شرکت در بازارهاي جهاني و بويژه اروپايي با انواع محصولات خود با کيفيت بالايي حضور دارد، بسيار ارزشمند است مسلماً بنگاههاي اقتصادي که بتوانند در هزاره سوم که فضاي کسب و کار کاملاً رقابتي است، عملکرد مثبتي داشته باشند بسيار ارزشمند و از اهميت بالايي برخوردارند.

 خرم دستگير خان در خصوص ميزان واردات فولاد پاکستان از کشور ايران اظهارکرد: فعلاً بخشي از نياز خود را از طريق فولاد مبارکه تأمين مينمائيم ولي مطمئناً از اين پس با توجه به دستاوردهاي اين سفر و هدفي که در اين رابطه دنبال مينمائيم، اميدواريم موانع همکاريهاي تجاري و اقتصادي دو کشور مخصوصاً در بخش خريداري ورقهاي فولادمبارکه برطرف گردد.

در جريان اين بازديد دکتر سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه تصريح کرد: با توجه به ارادهاي که بين دوکشور وجود دارد،ما آمادگي داريم تا بخش بيشتري از نياز پاکستان به ورقهاي فولادي را تأمين کنيم. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.