پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین: اصفهان - معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: شرکت آبفا قبل از اینکه تامین آب را وظیفه خود بداند بر تامین آب سالم و بهداشتی مورد تایید استانداردهای بین المللی تاکید دارد و این مهم را خط قرمز خود می داند.

خط قرمز ما تامین آب سالم مورد تایید استانداردهای بین المللی است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، مجتبی قبادیان افزود: مباحث کیفی آب در اصفهان مشکلی ندارد و تصفیه‌خانه بابا شیخعلی یکی از پیشرفته ترین تصفیه خانه های پیشرفته در منطقه است که با استانداردهای بین المللی آب تولید می کند.

وی با اشاره به اینکه ۴ میلیون نفر در قالب بیش از ۵۰ شهر و ۳۰۰ روستا در محدوده طرح آّبرسانی اصفهان بزرگ هستند، اظهار داشت: در این طرح تمام منابع آب تامین این محدوده از تصفیه‌خانه بابا شیخعلی است.
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به اینکه به غیر از دانشگاه علوم پزشکی که وظیفه نظارت و کنترل را برعهده دارد آزمایشگاه های آبفا با داشتن استانداردها و گواهینامه های بین المللی، بحث کنترل کیفی آب را بر عهده دارند، بیان داشت: هر دو بخش در حال پایش و کنترل کیفیت آب به صورت آنلاین هستند چرا که کوچکترین اتفاقی برای آب، جمعیت وسیعی را در بر می گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.