۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
کد خبر: 279598
پاسخ صاحب پناه به خبرمديرعاملي دراستقلال

به گزارش قدس آنلاين، در حالی که قرار است روز چهارشنبه تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص شود، برخلاف برخی اخبار باشگاه استقلال ظاهرا خریداری ندارد. بعد از برگزاری سومین مزایده قرار است شاهرخ سبک‌دست، عضو هیات مدیره استقلال و نماینده اسپانسر باشگاه، استقلال را به صورت اجاره‌ای در دست بگیرد و آبی‌پوشان فصل بعد با این روند کار را جلو ببرند.

 

از سویی دیگر برخی اخبار حاکی از مدیرعاملی صاحب‌پناه به عنوان مدیرعامل استقلال است که نامبرده با رد این خبر گفت: هنوز بحث واگذاری روشن نشده و اتفاقی نیفتاده که قرار باشد من مدیرعامل استقلال شوم. به همین دلیل این خبر را تکذیب می‌کنم و می‌گویم که چنین صحبتی تاکنون با من نشده است.

همچنین روز گذشته (دوشنبه) چند تن از اعضای هیات مدیره استقلال به همراه افشارزاده به ملاقات وزیر اقتصاد رفتند و درباره واگذاری این تیم مسائلی را با طیب نیا مطرح کردند. نکته جالب حضور سبک‌دست در این دیدار بود و ظاهرا باید کار انتقال استقلال را با او تمام شده در نظر گرفت. همچنان که کار بهرام افشارزاده هم به عنوان مدیرعامل آبی‌ها با پایان فصل به پایان می‌رسد و او هم از استقلال رفتنی است.

كامران صاحب پناه توضيحات بيشتري درباره احتمال مديرعاملي اش درباشگاه استقلال داده است: من نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر شده و شاید یک عده دوست ندارند ما در استقلال باشیم!

وی افزود: فکر نمی کنم هیچکس خیلی راحت از ریاست هیات مدیره بگذرد اما من راحت قبول کردم و هدفم خدمت کردن است. قبلا هم گفتند که قرار است ایران خودرو استقلال را بخرد و ما را دچار مشکل کردند اما چیزی که من می‌دانم تا فردا هیچ چیزی مشخص نیست.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا قرار است سبک دست این باشگاه را بخرد و یا اجاره کند گفت: اگر آقای سبک دست قرار بود استقلال را بخرد باید هشت میلیارد واریز می کرد و پاکت می‌گرفت.

وی همچنین با خودداری از صحبت پیرامون جلسه روز گذشته گفت: وزیر اقتصاد انسانی بسیار محترم است و اصلا کاری ندارد که چه شخصی کدام تیم را می خرد.تنها چیزی که ما می‌دانیم این است که برای استقلال هم خریدار وجود دارد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.