برخي بازيكنان پرسپوليس ترامادول مصرف مي كنند كه اين كارحاشيه هايي را براي مسئولان اين باشگاه به وجود آورده است. خوردبين دراين باره توضيحاتي داده است....

بازيكنان پرسپوليس ترامادول مصرف مي كنند؟ خوردبين: تكذيب مي كنم

به گزارش قدس آنلاين،‌ سرپرست پرسپولیس گفت:دیدید که خانزاده چقدر ناراحت پشیمان است اما به هر حال باید در برابر تخلفی که انجام داده، پاسخگو باشد. 

محمود خوردبین در رابطه با شایعه مصرف ترامادول توسط بازیکنان بی انضباط پرسپولیس که در چند روزنامه ورزشی مطرح شده، اظهار داشت: من این شایعات را حتی نشنیدم و نمی دانم از کجا به وجود آمده است. اصلا چنین چیزی وجود ندارد و من که مدتهاست در پرسپولیس هستم، حتی این مسائل به گوشم هم نخورده است. به نظرم کسانی که این ماجرا را مطرح کردند باید پاسخگو باشند. 

وی در پاسخ به این سوال که اخراج صادقیان و خانزاده ربطی به این خبر دارد یا خیر، افزود: اخراج این 2 بازیکن با تصمیم کادرفنی صورت گرفته و فقط به دلیل بی انضباطی هایی بوده که آنها در اردوی تیم داشتند و همه هم آنها را دیده اند. این وصله ها به پرسپولیس نمی چسبد و بهتر است که شایعه سازان روی مساله دیگری دست بگذارند. 

خوردبین در پایان گفت: باشگاه درباره بی انضباطی این بازیکنان تصمیم گیری می کند. البته دیدید که خانزاده چقدر ناراحت پشیمان است اما به هر حال باید در برابر تخلفی که انجام داده، پاسخگو باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.