قدس آنلاین یزد - طی جلسه مشترک که با حضور مدیر نهضت سوادآموزی استان یزد و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد به همراه معاون امور جوانان و رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد صورت گرفت به ترویج سوادآموزی بین تمامی اقشار تاکیدشد.

جوانان هلال سفیران دانش و زندگی سالم در جامعه هستند.

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه اظهار داشت : یکی از شاخصه های زندگی در دوران امروز بهره مندی  از سواد می باشد که جمعیت هلال احمر استان یزد آمادگی دارد با استفاده از جوانان و داوطلبان خود به این امر کمک کند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در این جلسه گفت  : شعار اصلی هلال احمر "نجات انسانها، تغییر نگرش" می باشد که در دنیای امروز نجات هر فردی از بی سوادی می تواند بعنوان مصداقی از نجات افرادقرار گیرد و تغییر نگرش را در سطح جامعه شاهد بود لذا حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد آمادگی داردبا استفاده از ظرفیت کانون های دانشجویی و کانون های روستایی خود نسبت به شناسایی ، جذب و آموزش افراد بی سواد و کم سواد اقدام کرده و خدماتی را ارائه دهد.

رئیس نهضت سوادآموزی استان یزد نیز اظهار داشت : با اینکه استان یزد از استانهای پیشرو در زمینه سوادآموزان می باشد با این حال در نظرات که آموزش فرد به فرد صورت گرفته و شاهد ریشه کنی بیسوادی در استان یزد و تمامی کشور باشیم.

وی همچنین گفت : جمعیت هلال احمر استان یزد با استفاده از پتانسیل و توان خود و  با استفاده از جوانان و داوطلبان با انگیزه در تمامی استان به این امر کمک شایانی می کند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.