قدس آنلاین یزدـ رئیس شورای اسلامی شهر یزد، فضای سبز، نورپردازی، آسفالت کوچه ها و زیباسازی محیط را از مهمترین نیازهای محله های قدیمی یزد عنوان کرد

فضای سبز و نورپردازی مهمترین نیاز محله های قدیمی یزد است

به گزارش قدس آنلاین از یزد، حجت الاسلام عباس زارع، بعد از ظهر امروز در پایان بازدید اعضای شورای شهر، شهردار یزد و شهردار منطقه دو و خبرنگاران از محله های قدیمی یزد به مناسبت هفته شوراها اظهار داشت: مهمترین نیازهای محله هایی نظیر مریم آباد از نزدیک و در جمع مردم این محله مورد بررسی قرار گرفت و به نظر می رسد مردم بیش از هر چیز به تفریح و سرگرمی و فضایی برای گذران اوقات فراغت خود نیاز دارند

وی عنوان افزود: فضای سبز، نورپردازی و تامین نور محیط، آسفالت کوچه ها و زیباسازی محله از مهمترین نیازهای مردم در این مناطق است.

زارع در مورد برخی پروژه های شهرداری نیز با انتقاد از روند کند پیشرفت پروژه ها، عنوان کرد: به عنوان نمونه پارک حسن آباد از پروژه هایی است که پیشرفت کندی داشته و امیدواریم با پیگیری شهرداری، ساخت این پارک تسریع شود و به سرعت مورد استفاده مردم قرار گیرد.

عضو دیگر شورای شهر یزد نیز در این بازدید با بیان اینکه در بودجه شهرداری در سال جاری، جایگاه ویژه ای برای فضای سبز و آسفالت محله ها در نظر گرفته شده است، خاطرنشان ساخت: عمق محله های قدیمی یزد نیازمند بررسی و مناسب سازی معابر است.

سید محمدرضا مدرسی با بیان اینکه مردم در این مناطق به خدمات بهتری نیاز دارند، افزود: پیگیری مشکلات مردم محله های قدیمی باید در دستور کار شهرداری و شورای شهر قرار گیرد.

امروز شش عضو از ۱۳ عضو شورای شهر به همراه شهردار یزد و مدیر منطقه دو شهرداری و خبرنگاران و عکاسان خبری از محله های مختلف و پروژه های در دست اقدام شهرداری یزد به مناسبت هفته شوراها بازدید کردند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.