۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 279688
تناقض گويي هاي سوشا

به گزارش قدس آنلاين، سوشا مکانی که برای حضور در جلسه کمیته اخلاق در فدراسیون فوتبال حاضر شده بود در صحبت با خبرنگاران گفت: من با کسی درگیر نشدم و آیا شما درگیری بین من و هواداران دیدید؟

وی در پاسخ به این سؤال که دلیل حضورش در کمیته اخلاق چیست اظهار داشت: علی‌اکبر محمدزاده رئیس کمیته اخلاق به محمود خوردبین سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود من ساعت 13 امروز به کمیته اخلاق می‌آیم و به همین خاطر اینجا حاضر شدم تا ببینم چه اتفاقی در جلسه می‌افتد.

دروازه‌بان پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود او هم با هوادار ذکر شده درگیری داشته خاطرنشان کرد: چیزی که اتفاق می‌افتد با چیزی که بیان می‌شود فرق دارد بنده نه با کسی درگیر شدم و نه بی‌احترامی کردم چون در گوشه فیلمی که گرفته شده حضور داشتم از من درخواست شده امروز به این جلسه بیایم.

مکانی در پاسخ به این سؤال که در فیلمی که منتشر شده او به سمت داخل دالان می‌دود و صدای داد و فریاد می‌آید و آن وقت در حالی که کریم باقری او را دعوا می‌کند بیرون می‌آید خاطرنشان کرد: رفتن من به داخل دالان دلیل درگیری نیست وقتی بیرون می‌آمدم  فردی را دیدم که پلیس قطر به داخل می‌برد و به خانواده بازیکنان بی‌احترامی می‌کرد اصلاً نمی‌دانستم او چه کسی است  و قبل از آن چه اتفاقی افتاده است. با آن فرد روبه‌رو نشده بودم و حدود 20 متر با او فاصله داشتم.

مکانی در ارتباط با اینکه او در فیلم دیگری که منتشر شده با فردی دچار درگیری شده است اظهار داشت: در آن صحنه آن شخص دیگری بود او به من گفت چرا در پرسپولیس هستم که من به او گفتم پایین بیاید و با هم صحبت کنیم و دلایلش را بگوید و بابت صحبتش من را راضی کند.

دروازه‌بان پرسپولیس در ارتباط به اینکه چرا حاشیه‌های پرسپولیس تا این اندازه زیاد است خاطرنشان کرد: حاشیه‌های پرسپولیس بیشتر از تیم‌های دیگر دیده می‌شود اتفاقاتی که در تیم‌های دیگر می‌افتد بزرگتر از پرسپولیس است اما کسی آنها را نمی‌بیند باید آستانه تحمل‌مان بالا برود. حساسیت کار بسیار بالاست به مردم و باشگاه فشار می‌آید. از طرف دیگر نتیجه هم نمی‌گیریم که این از همه چیز بدتر است و فشار را روی ما بیشتر می‌کند ما هم آدم هستیم و از سنگ نیستیم وقتی با این همه زحمت نتیجه نمی‌گیریم روی ما فشار می‌آید تا شاید عکس‌العملی نشان دهیم.

وی در مورد اینکه آیا به عنوان یک هوادار اگر به این مسئله نگاه کند به بازیکن حق می‌دهد که آن رفتار را انجام دهد اظهار داشت: من خودم هوادار پرسپولیسم و از همه پرسپولیسی‌تر هستم اما به عنوان یک هوادار هیچ وقت به خانواده بازیکن بی‌احترامی نمی‌کنم.

وی در حالی که در ابتدای صحبت‌های خود اعلام کرده بود متوجه درگیری خانزاده و آن هوادار نشده است، در پاسخ به سؤال دیگری در مورد اینکه آیا شنیده آن هوادار به خانزاده فحاشی کرده است، تصریح کرد: بله، شنیدم!

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سال دیگر در پرسپولیس نمی‌ماند عنوان کرد: من با پرسپولیس یک سال دیگر قرارداد دارم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.