رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی گفت: اعزام روحانی به مناطق محروم و عشایری خراسان رضوی با هدف توسعه فرهنگ و بیان احکام نماز در دستور کار قرار دارد.

اعزام روحانی به مناطق محروم و عشایری خراسان‌رضوی در دستور کار قرار دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام امرالله سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: 50 عنوان برنامه از سوی ستاد مرکزی اقامه نماز در راستای ترویج فرهنگ نماز در بین اقشار و گروه‌های مختلف سنی جامعه تعریف شده است.

 وی با بیان اینکه توسعه یاوران نماز در مدارس، دانشگاه‌ها و مهد کودک‌ها از مهمترین برنامه‌های ستاد اقامه نماز خراسان رضوی است، افزود: بیان مباحث نماز در بین اقشار مختلف جامعه از سوی طلاب جوان در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی بیان کرد: برگزاری جلسات گفتمان و نشست‌هایی با هدف آشنایی با  شیوه‌های تربیت دینی با محوریت خانواده امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال  همچون سنوات گذشته در قالب ارزیابی بهترین سازمان استان در توسعه فرهنگ نماز معرفی می‌شود، عنوان کرد: برگزاری شب شعر و شب خاطره" نماز" در دستور کار قرار دارد.

سبحانی‌نیا با تاکید براینکه پیگیر اجرای توافقاتی ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با ستاد مرکزی هستیم، افزود: اقامه نماز صبح به صورت جماعت و تقدیر از ائمه جماعتی که اقدام به برگزاری نماز جماعت صبح می‌کنند، پیگیری می‌شود.

وی یکی از اقدامات در راستای ترویج فرهنگ اقامه نماز را اقامه نماز در بازار اعلام کرد و گفت: به دنبال این هستیم‌که بازار در زمان شرعی نماز تعطیل شود.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی همچنین از اعزام روحانی به مناطق محروم و عشایری با هدف توسعه فرهنگ و بیان احکام نماز با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی این استان خبر داد و گفت: تربیت موذن و اجرای زنده اذان، تقویت و آموزش احکام نماز برای پرستاران و افرادی که وظیفه نگهداری از بیماران را دارند  امسال انجام می‌شود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.