قدس آنلاین: سیدمحمد شخص امام‌پور - تیم فوتبال سیاه‌جامگان مشهد با وجود توقف مقابل داماش گیلان در هفته پایانی مسابقات لیگ دسته اول، به لیگ برتر فوتبال صعود کرد.

 دومین تیم مشهدی به لیگ برتر صعود کرد/جشن صعود در ورزشگاه ثامن‌الائمه(ع)

به گزارش قدس آنلاین، هفته پایانی مسابقات گروه ب لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران عصر امروز از ساعت 16:45 با 5 دیدار همزمان آغاز شد و در یکی از این دیدارها تیم‌های سیاه‌جامگان مشهد و داماش گیلان در ورزشگاه ثامن‌الأئمه(ع) شهر مقدس مشهد به دیدار همدیگر رفتند.

این بازی با حضور پرشور تماشاگران مشهدی و به صورت رایگان برگزار شد و در نهایت تیم سیاه جامگان با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل داماش گیلان متوقف شد.

 با توجه به توقف حریفان سیاه‌جامگان در بازی‌های امروز، این تیم مشهدی توانست به لیگ برتر فوتبال کشور راه یابد.

در  این دیدار را برای سیاه‌جامگان حسین زامهران در دقیقه 25 و برای داماش گیلان افشین چاوشی در دقیقه 53 گلزنی کردند.

 در پایان مسابقات گروه ب لیگ دسته یک باشگاه‌های ایران تیم سیاه‌جامگان مشهد با 39 امتیاز به صورت مستقیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرد و تیم مس رفسنجان با کسب 36 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و به مرحله پلی آف راه یافت و تیم پاس همدان نیز با همین تعداد امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مس رفسنجان از راهیابی به دیدار پلی آف بازماند.

بدین ترتیب شاگردان رضا مهاجری که سال گذشته جنگ صعود به لیگ‌برتر را به پدیده تیم همشهری خود باخته بودند، با ارائه یک بازی تهاجمی در حضور پرشور هواداران خودی به لیگ برتر راه یافتند تا خراسانی‌ها  در فصل آینده لیگ برتر صاحب دو نماینده باشند.

نتایج کامل رقابت‌های هفته آخر لیگ دسته یک گروه ب به این شرح است:

شهرداری بندرعباس 2 – نفت آبادان صفر

سیاه جامگان یک - داماش گیلان یک

مس رفسنجان یک - پارسه تهران یک

شهرداری تبریز2- گل گهرسیرجان 2

پاس یک - فولاد یزد یک

جدول رده‌بندی لیگ دسته یک گروه ب:

1- سیاه جامگان/21 بازی/39 امتیاز

2- مس رفسنجان/21 بازی/ 37 امتیاز (تفاضل گل 8)

3- پاس/21 بازی/37 امتیاز (تفاضل گل 6 )

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.