سفیر آلمان در ایران گفت: استان هرمزگان می‌تواند نقشی کلیدی در ارتباطات دو کشور ایران و آلمان داشته باشد چون این استان دروازه مبادلات اقتصادی ایران است.

سفیر آلمان: ایران و آلمان می‌توانند دوستان تجاری خوبی باشند

 به گزارش ایسنا،منطقه خلیج فارس، میکاییل بارون فون اونگرن در دیدار با استاندار هرمزگان با بیان این که استان هرمزگان دروازه تجاری و بندری ایران است، عنوان کرد: دوستی‌های قدیمی میان دو کشور ایران و آلمان وجود داشته و مردم دو کشور نیز ارتباط خوب و نزدیکی با یکدیگر دارند و هر ساله گردشگران ایرانی بسیاری به آلمان سفر می‌کنند.

وی ادامه داد: توسعه ارتباطات اقتصادی و سیاسی برای دو کشور بسیار مفید خواهد بود و ایران و آلمان می‌توانند دوستان تجاری خوبی برای یکدیگر باشند که تحقق این امر با پیشرفت‌های صورت گرفته در مذاکرات میان ایران و گروه 1+5 بسیار نزدیک است.

سفیر آلمان در ایران افزود: استان هرمزگان می‌تواند نقشی کلیدی در ارتباطات دو کشور ایران و آلمان داشته باشد چون این استان دروازه مبادلات اقتصادی ایران است.

میکاییل بارون تصریح کرد: هم‌چنین ما خواستار توسعه ارتباطات بندری میان دو کشور هستیم که هرمزگان با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، می‌تواند در گسترش این ارتباطات نقش آفرین باشد.

 

او بیان کرد: هم‌چنین ما خوشحال خواهیم شد تا مسوولان استان هرمزگان از تجربیات متخصصان کشور ما در این استان استفاده کنند و مردم و بخش‌های تجاری آلمان علاقه‌مند به توسعه ارتباطات میان دو کشور هستند.

سفیر آلمان در ایران تاکید کرد: استان هرمزگان نقشی کلیدی در ایران دارد و ما علاقه‌مندیم ارتباط اقتصادی با ایران از طریق این استان هستیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.