مسعود عباسی : شامگاه دوشنبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در ساختمان وزارت اقتصاد و دارایی با علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد جلسه‌ای برگزار کردند ...

مشتری استقلال دوست صمیمی آقای وزیر

 تا در این جلسه در مورد واگذاری استقلال به بخش خصوصی مذاکرات جدی و حساسی صورت گیرد.

طیب‌نیا که رئیس مجمع باشگاه استقلال است در این جلسه به اعضا اعلام کرده که یک مشتری دست به نقد برای حضور در مزایده اعلام ‌آمادگی کرده است. هرچند تا این لحظه از مشتری آقای وزیر برای باشگاه استقلال رونمایی نشده است اما گفته می شود این فرد ناشناس روز سه شنبه پاکت پیشنهادی خود را به سازمان خصوصی سازی تقدیم کرده تا روز چهارشنبه در مزایده حضور پررنگی داشته باشد.

جالب اینکه وی اعلام کرده وضعیت این مشتری نسبت به مشتریان پرسپولیس به مراتب بهتر است اما ترجیح می دهد چراغ خاموش حرکت کند و از اعضای هیات مدیره خواست زیاد در این خصوص مصاحبه نکنند.

برخی رسانه های ورزشی مدعی شدند که این فرد همان سبک دست نماینده حامی مالی استقلال و عضو هیات مدیره استقلال است اما یکی از رسانه های نزدیک به وزارت ورزش اعلام کرد برخلاف اخبار منتشر شده، این مشتری سبک دست نیست! بلکه این فرد یک چهره اقتصادی و فعال در حوزه واردات و صادرات است که بیزینس اصلی آن در حوزه بین الملل است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    0 0
    واقعاادم رسانه های اروپایی رومیبینه نقل انتقالای چندسال دیگه رواعلام میکنن بامنبع معتبرولی رسانه های ایران همش اما،اگر،منبع اگاه،واقعاهنوزنتونستیداسامی متغاضیان فرداروبفهمید?