عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: وزارت کشور با عنوان مجری انتخابات اولین نهادی است که باید با ورود پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات برخورد و مراتب را به مراجع قضایی منتقل کند.

مجلس موضوع «پول کثیف» را پیگیری می‌کند/وزارت کشور در صف اول مقابله با پول‌ کثیف بایستد

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل جلیلی نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اظهارات وزیر کشور در مورد ورود پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات گفت: هشداری که وزیر کشور در مورد ورود پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات داد هشدار درستی بود و ما باید در آینده مراقب باشیم که کسانی که تلاش می‌کنند چه در قالب حمایت و چه در قالب کمک به عرصه سیاست نفوذ کنند، موفق نشوند.

وی افزود: اصل موضوع و نظارت بر عدم ورود پول‌های کثیف به عرصه سیاست و انتخابات بر عهده وزارت کشور است که به عنوان مجری اصلی انتخابات باید به عرصه سیاسی و انتخابات به خوبی نظارت کند تا هر جایی شائبه‌ای و یا اتفاقی با این رویکرد شاهد بودیم به مراجع قضایی و نظارتی انتقال دهد تا با موضوع برخورد شود.

عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  مجلس اظهار داشت: ورود پول کثیف به عرصه سیاست و انتخابات و سوء استفاده‌ احتمالی که صورت می‌گیرد می‌تواند به حیثیت سیاسی و حتی غیرسیاسی داوطلبان در عرصه انتخابات لطمه وارد کند.

جلیلی همچنین خاطرنشان کرد: وزارت کشور به عنوان مجری همه انتخابات‌ها باید به عنوان اولین حوزه و نهاد حساس به این موضوع پیگیر مسئله باشد و هر جا که نشانه‌هایی از آن پیدا کرد به سرعت به موضوع ورود پیدا کرده و اقدامات لازم را جهت برخورد با آن صورت دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، وزیر کشور چندی پیش از ورود پول‌های کثیف ناشی از قاچاق مواد مخدر به عرصه سیاست و انتخابات صحبت به میان آورده بود. این مسئله واکنش‌های مختلفی در پی داشت و نمایندگان از وی خواستند تا در صحن علنی مجلس توضیحاتی را در این‌باره ارائه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.