قدس آنلاین- تبریز: رئیس دانشگاه بناب گفت: نشست کرسی آزاداندیشی با موضوع احیای دریاچه ارومیه دوشنبه هفته آینده در محل دانشگاه بناب با کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه برگزار می‌شود.

کرسی آزاداندیشی با موضوع احیای دریاچه ارومیه در بناب برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، مجتبی عباسیان ظهر امروز در حاشیه تجلیل از اساتید نمونه بناب در گفت‌وگویی با خبرنگاران اظهار داشت: احیای دریاچه ارومیه یکی از مطالبات جدی مردم منطقه به خصوص دانشجویان است، از این رو در همین زمینه نشست کرسی آزاداندیشی با موضوع احیای دریاچه ارومیه دوشنبه هفته آینده در محل دانشگاه بناب برگزار می‌شود.

وی گفت: در این همایش کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه به ارائه عملکرد دولت در خصوص احیای دریاچه ارومیه خواهد پرداخت.

به گفته عباسیان، در این کرسی آزاداندیشی  فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در زمینه عملکرد مجلس شورای اسلامی در خصوص احیای دریاچه ارومیه و همچنین حجت الاسلام محمد باقری بنابی نماینده مردم بناب در مجلس شوای اسلامی در باره مطالبات مردم منطقه در قبال احیای این دریاچه سخنرانی می‌کنند.

رئیس دانشگاه بناب با بیان اینکه در این همایش کار گروه‌های ستاد بحران استان آذربایجان شرقی نیز حضور خواهند داشت؛ افزود: در کنار کرسی آزاد اندیشی همچنین نشست هم اندیشی با حضور رؤسای دانشگاهها، اعضای هیئات علمی دانشگاه‌های منطقه و دکتر کلانتری دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه به میزبانی دانشگاه بناب در همین روز برگزار می‌شود.

 همایش احیای دریاچه ارومیه دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی دانشگاه بناب برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.