۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۹
کد خبر: 280534
اخبار ويژه / واکنش کوثری به توهین «کاتن»

«پاس آمریکایی» برج سازان!

 فارس: عبدالحسین مختاباد، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به ساخت و سازهای متعدد و البته غیرمجاز در برخی از مناطق شهر تهران گفت: در حالی برج‌سازان در مناطق یک، دو و سه در حال ساخت و ساز هستند که اکثر آنها دارای پاسپورت آمریکایی هستند.

 

هرگونه سوء قصد را تکذیب می‌کنم

قدس آنلاین: در پی انتشار اخبار و شایعات گسترده مبنی بر سوءقصد به الهام چرخنده و مضروب‌ شدن این بازیگر سینما و تلویزیون در مشهد، وی ضمن تعجب از بروز این شایعه، بشدت آن را تکذیب کرد.

 

خبر کشته شدن چند اندیمشکی؟!

جهان: در پی انتشار خبری در فضای مجازی طی یکی دو روز اخیر مبنی بر وقوع یک نزاع طایفه ای با 11 کشته در اندیمشک، فرماندار این شهر، این خبر را کذب محض خواند.

 

پسری که در پورشه درگذشت!

جهان: محمد ربانی، پدر جوان ۲۱ ساله ای که در تصادف مرگبار پورشه زرد رنگ در خیابان شریعتی تهران جان باخت، گفت: پسرم هیچ رفاقتی با فرزند امیر قلعه نویی نداشته است.

 

واکنش کوثری به توهین «کاتن»

فارس: محمد اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: توهین‌ و تخریب تام کاتن، سناتور آمریکایی علیه ظریف در راستای تأثیرگذاری بر روح و روان تیم مذاکره‌کننده ایرانی و سر تیم آن و برای به هم ریختن اعصاب آنها و اخلال در منافع ایران در مذاکرات صورت گرفته است.

 

دلیل افزایش اجاره‌بها چیست؟

ایسنا: هادی نظرپور، عضو هیأت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به افزایش قیمت اجاره‌بها گفت: قیمت اجاره‌بها به طور سالانه با افزایش روبه‌رو می‌شود که این میزان افزایش معمولاً به دست واسطه‌ها و دلالها صورت می‌گیرد و توجیه اقتصادی ندارد.

 

حداد عادل در بیمارستان

فارس: غلامعلی حداد عادل، مشاور عالی مقام معظم رهبری روز جمعه با حضور در یکی از بیمارستانهای تهران توسط سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، از ناحیه چشم مورد عمل جراحی آب مروارید قرار گرفت.

 

راه آزادی شناور توقیف شده

قدس آنلاین: سفارت ایران در دانمارک بیانیه داد که کشتی کانتینربر شرکت مرسک که چند روز پیش در خلیج فارس توسط نیروهای نظامی ایران توقیف شد، تنها در صورت پرداخت بدهی این شرکت به شاکی ایرانی، آزاد خواهد شد.

 

بازداشت تعدادی از قرق‌شکن‌ها

تابناک: محمد حسین نصرتی، فرماندار سمیرم گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی، با متخلفانی که اقدام به کوچ زودهنگام به مراتع این شهرستان کرده‌اند، برخورد جدی خواهد شد.

 

ریزگردها به انزلی رسید

تابناک: شهرستان ساحلی انزلی در کرانه جنوبی دریای خزر و استان سرسبز گیلان از روز پنجشنبه با پدیده ریزگردها مواجه بود. خبرها حاکی است که ریزگردهای معلق در هوا، دید افقی را در این شهر کاهش و تنفس را برای شهروندان مشکل کرده است.

 

تبلیغات منفی شبکه‌های عربی علیه ایران

فردا: بتازگی رسانه‌های کشورهای حاشیه خلیج فارس مرحله جدیدی از تبلیغات ضد ایرانی را به بهانه سوراخ بودن هندوانه‌های وارداتی از ایران به راه انداخته‌اند. داستان از این قرار است که در هندوانه‌های وارداتی از ایران در امارات، عربستان سعودی، قطر و کویت سوراخهای مشکوکی مشاهده شده که این مسأله به سایت ها و شبکه‌های اجتماعی کشیده شد. در این میان ضاحی خلفان، رئیس پلیس پرحرف و بی سواد اماراتی که درباره همه چیز نظر می‌دهد، مدعی شد که در این هندوانه‌ها مواد شیمیایی تزریق شده است!

 

درخواست آمریکا از ایران

فارس: یک مقام آمریکایی گفت: در طول دیدار دوشنبه «جان کری»،‌ وزیر خارجه آمریکا و «محمد جواد ظریف»، همتای ایرانی او، واشنگتن از ایران خواسته تا طرفهای درگیر در یمن را ترغیب کند برای یافتن توافق سیاسی، وارد مذاکره شوند.

 

داشتن محافظ شخصی در ایران؟

ایسنا: سردار تقی مهری، رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی درباره فعالیت افرادی با عنوان بادیگارد یا محافظ شخصی گفت: در کشورما اگر کسی بخواهد که از او محافظت شود، باید مراحل مختلفی را طی کرده و مجوزهای لازم در این خصوص اخذ شود و این طور نیست که هرکسی که خواست، برای خودش یک محافظ یا تیم حفاظت داشته باشد.

 

انتقاد از نظام رتبه بندی فرهنگیان

مهر: قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: این چیزی که به عنوان نظام رتبه بندی ابلاغ شده، مطالبات بحق معلمان را کفایت نمی‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.