قدس آنلاین: زنانی که ممکن است شیر مادر را به فرزندان دوستان و اقوام بدهند، به خطرات احتمالی که ممکن است مصرف کردن شیر گریبان فرزندان را بگیرد اهمیت نمی دهند. 

خطر ابتلا نوزادان به بیماری با مصرف شیر مادر خریداری شده

به گزارش گروه سلامت و بهداشت قدس آنلاین، دانشمندان اعلام کردند یک سوم زنان، سلامت شیر مادر اهدایی را بررسی نمی کنند و با پزشکان درباره استفاده از شیر مادر اهدا یا خریداری شده جر و بحث می کنند.

دکتر سارا کیم، محقق ارشد مرکز سلامت رفتار و بهداشت کودکان در بیمارستان کودکان کالیفرنیا و سرپرست این مطالعه گفت:" تلاش می کنیم تغذیه نوزادان با شیر مادر خریداری شده را درک کنیم. "

او افزود:" دوستان، اقوام و رسانه ها نقش مهمی در آموزش به اشتراک گذاری شیر مادر ایفا می کنند که موضوعی نگران کننده است و خطر ابتلا کودک به بیماری ها مختلف را افزایش می دهد. "

در حالی که آکادمی پزشکان اطفال آمریکا سیاست روشن و واضحی درباره خطرات مصرف شیر غیر پاستوریزه اتخاد کرده، اما در زمینه به اشتراک گذاری و خرید و فروش شیر مادر سکوت کرده است.

ناتوانی خیل عظیمی از مادران در تغذیه فرزندان با شیر مادر سبب شده تا هر اونس این نوع شیر بیش از چهار دلار خرید و فروش شود، اما نتایج بررسی ها نشان داده اند که شیرهای مادری که به صورت آنلاین خرید و فروش می شوند در واقع شیر گاو هستند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.