۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 280736

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی به تیم مذاکره کننده هسته ای ایران از آنها خواست هنگام نگارش توافق جامع نکاتی را مد نظر داشته باشند، از جمله واگذاری حقوق امنیتی کشور به دولتی است که «نتواند و یا نگذارند به تعهدات خود عمل نماید».

تذکر فیروزآبادی به مردان هسته ای ایران
در پیام سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی به تیم مذاکره کننده هسته ای همچنین آمده است: تمامی قطعنامه های شورای امنیت مبتنی بر تحریم کشور و گنجانیدن ایران در ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل بایستی به صورت شفاف و قاطع لغو و ابطال شود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: هیچ یک از اطراف توافق مجاز به ورود به قواعد و کارکردهای امنیت ملی کشور همچون برنامه های دفاعی - اطلاعاتی - امنیتی، منطقه ای و سیاست های سایبری و سیاسی کشور تحت عناوینی همچون فعالیت های مجاز و مشابه آن نبوده و هیج مدل و الگویی را برای تبعیت و یا پیشنهاد نمی توانند ارائه و مطرح سازند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ن IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    1 10
    آقای فیروز آبادی عزیز فکرمی کنید آقایان بفهمند ،اینقدر درگیر حفظ منافع سیاسی دردراز مدت هستند که چیزی به عنوان منافع ملی نمی شناسند
  • آرش IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
    1 13
    چی شد جناب سردار ، شما که بابت یک چرک نویس،به ملت تبریک می گفتی ، چی شد شما را هم اغفال کرده بودند؟؟! حالا فهمیدی چرک نویس ارزش تبریک نداشت و همه این چیزها بازی بود؟؟
  • زهرا IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
    0 1
    درود بر روحاني و ظريف ، آقاي فيروز آبادي هم با اون تبريكش نشون داد در اين موضوع مردمي هستن.