۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد خبر: 280789
اخبار ويژه / اظهارات جنجالی خریدار پرسپولیس

کوچه‌خواری در پایتخت!

فارس: خبرها حاکی است که در یکی از مناطق تهران  کوچه خواری‌ صورت گرفته است. گفته می شود که این اقدام در منطقه «ازگل» و از سوی شهرداری در حال انجام است.

 

انفجار ماشین‌های شیمیایی در مسابقه!

برنا: عباس‌تقی‌زاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در حاشیه مسابقه دانش‌آموزی ماشینهای شیمیایی (کمیکار) دو دانش‌آموز آسیب دیدند و این مسابقه ناتمام ماند. در اثر برخورد این دو ماشین، پای یکی از دانش‌آموزان از ناحیه پاشنه و دیگری از ناحیه انگشتان دچار آسیب شده است.

 

اظهارات جنجالی خریدار پرسپولیس

خبرآنلاین: علیرضا معظمی نیا، خریدار ناشناس پرسپولیس که گفته بود، میلیاردها ثروت دارد و با پول شخصی پیش آمده تا یکی از دو تیم محبوب پایتخت را بخرد نه با پول بیت المال، گفت: 300میلیارد تومان پولی نیست. برای امثال ثروتمندانی تازه به دوران رسیده مثل (...) شایدخیلی پول است، برای من که سال 70، هزار میلیارد تومان پول در حسابم داشتم، رقمی نیست. وی افزود: من هر چه دارم از خودم است، آنها از بیت المال دارند. شما حسابهایشان را چک کنید، ببینید بدهی های بانکی آنها چقدر است؟  وی در پاسخ به اینکه شما گفتید 47ساله هستید، سال 60 چند ساله بودید؟ گفت: 13ساله بودم؛ آن زمان فرمانده گردان و در جبهه بودم. این آقایان که مدعی هستند، بیایند مدرک جبهه را رو کنند و مدرک جبهه من را هم ببینند.

 

واکنش به هندوانه‌ ایرانی

مهر: مجتبی شادلو نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: مطرح شدن مباحث مبنی بر سوراخ و سمی بودن هندوانه‌های ایرانی صادرشده به کشورهای عربی ریشه در مسایل سیاسی دارد.

 

شکایت دولت از برخی نمایندگان

تسنیم: حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، عضو هیأت نظارت بر امور نمایندگان مجلس گفت: اکثر پرونده‌های ارجاعی به هیأت نظارت مربوط به شکایت دولت از نمایندگان و در زمینه نطقها، سخنرانی‌ها و مصاحبه‌های آنها بوده است.

 

توهین مشاور اردوغان به ایران

جهان: «امرا... ایشلر» یک مقام بلندپایه ترکیه‌ در اظهاراتی بی‌سابقه علیه ایران، مدعی شد که ایران به وحدت جهان اسلام زیان زده است.

 

مفقود شدن رزیدنت یک بیمارستان

تابناک: در پی مفقود شدن یک خانم رزیدنت شاغل در یکی از بیمارستانهای اهواز، یک مقام این بیمارستان گفت: مدتهاست دوربینهای مدار بسته این بیمارستان خراب و از کار افتاده‌اند. مأموران نیروی انتظامی خوزستان با دقت و جدیت درحال پیگیری سرنخها و اقدامهای پلیسی برای کشف ماجرا هستند.

 

بدهی چند هزار میلیاردی

تابناک: خبرها حاکی است که بدهي وزارت جهادكشاورزي و مجموعه‌هاي پشتيبان توليد بخش كشاورزي وابسته به اين وزارتخانه به مجموعه بانکی حدود پنج هزار ميليارد تومان و به پيمانكاران حدود 1000 ميليارد تومان است.

 

بورسیه‌ها غیر قانونی بوده

الف: مهدی دواتگری، نماینده مجلس و عضو کمیته بررسی بورسیه‌ها ضمن مخالفت با اظهارات رئیس کمیسیون اصل 90 گفت: کار خلاف قانون در هر دوره ای که صورت بپذیرد، خلاف است و نمی‌توان با این توجیهات از زیر کار غیر قانونی شانه خالی کرد.

 

عمان، مسیرجدید کمک رسانی به یمن

واحد مرکزی خبر: علی اصغر احمدی، دبیرکل جمعیت هلال احمر از ارسال کمکهای بشردوستانه ایران به کشور یمن از طریق کشورهای حاشیه خلیج فارس بویژه کشور عمان خبر داد.

 

روابط با ايران متوقف نشده است!

باشگاه خبرنگاران:  محمود الزهار یکی از رهبران جنبش حماس ضمن تأکید بر حمایت این جنبش از عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن گفت: روابط این جنبش با ایران متوقف نشده است.

 

کاهش ذخایر آب

مهر: ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو با بیان اینکه میزان منابع آب تجدیدشونده از ۱۳۵ به ۱۱۰ میلیون مترمکعب کاهش یافته است، گفت: رفتار مصرفی آب کشور باید تغییر کند.

 

راز مرگ سلطان چای ایران چیست؟

تسنیم: پلیس آگاهی تهران بزرگ، چندین ماه است دستور جلب و بازداشت یکی از سرنخهای اصلی پرونده مرگ مشکوک محمدحسین کانجی معروف به سلطان چای ایران را صادر کرده، اما مأموران پلیس هنوز موفق به دستگیری و بازداشت وی نشده اند.

 

درآمد نجومی صداوسیما از پخش مسابقات

فارس: حسن زمانی، مشاور رئیس مجلس با اعلام اینکه صداوسیما سالیانه 200 میلیارد تومان از پخش مسابقات فوتبال درآمد کسب می‌کند، گفت: پیشنهادمان این است که 50 درصد از این درآمد به تیمها اختصاص یابد.

 

افزایش رسوبات نمکی دریاچه ارومیه

جهان: دکتر راضیه لک، مدیرکل برنامه ریزی، فناوری و بودجه سازمان زمین شناسی، از افزایش ۲۰ سانتیمتری رسوبات نمکی در برخی نقاط دریاچه ارومیه خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.