۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹
کد خبر: 280870
حرف هاي بهترين دروازه بان فوتبال ايران

به گزارش قدس آنلاين،علیرضا بیرانوند درباره وضعیت تیم نفت تهران در آستانه سفر این تیم به امارات گفت: با توجه به دو برد متوالی که در لیگ برتر به دست آوردیم از نظر روحی روانی در شرایط خوبی هستیم و برای انجام یک بازی خوب به امارات می‌رویم هر چند که می‌دانید بازی سختی در امارات پیش روی ماست اما ما برای برد وارد زمین خواهیم شد چرا که با توجه به نتیجه بازی دیگر نباید اجازه دهیم کار به بازی رو در رو بکشد.

وی ادامه داد:‌ در لیگ قهرمانان آسیا همه چیز دست خودمان است و ما با برد می‌توانیم راهی مرحله بعد شویم اما همه تمرکز ما بر روی لیگ برتر و جام حذفی است چرا که می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که در 10 سال اخیر دو جام در یک سال بگیریم. هر چند که بالا رفتن از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا هم برای ما مهم است و امیدوارم که این اتفاق بیفتد. سال قبل هم می‌توانستیم با برد سپاهان قهرمان لیگ شویم اما این اتفاق رخ نداد و امسال بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها اگر فقط دو بازی‌مان را در لیگ برتر ببریم قهرمان خواهیم شد.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران كه اكنون بهترين دروازه بان فوتبال ايران محسوب مي شود، در خصوص تیم العین حریف روز چهارشنبه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هم اظهار داشت: این تیم بازیکنان خوبی دارد و بازیکنی مثل عمر عبدالرحمن از بهترین‌‌های آسیاست البته فکر می‌کنم یکی از بازیکنان‌شان محروم است و نمی‌تواند مقابل ما بازی کند العین تیمی است که روی زمین خیلی خوب کار می‌کند و عبدالرحمن پاس‌های تک به تک خوبی به مهاجمان تیمش می‌دهد و قطعا ما کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما با همه تمرکزمان به این بازی می‌رویم تا نماینده خوبی برای فوتبال ایران در آسیا باشیم.

بیرانوند ادامه داد: شاید باشگاه نفت در سراسر ایران فقط 50 هوادار داشته باشد که آنها هم خانواده‌های بازیکنان هستند اما امیدوارم مردم ایران به بازی ما مقابل العین به چشم یک بازی ملی نگاه و برای ما دعا کنند. باید بدانیم که تنها پرسپولیس و نفت هستند که شانس صعود به مرحله بعد را دارند و من هم برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مردم هم به استادیوم بروند و از این تیم حمایت کنند چرا که این بازی در تهران برگزار می شود و مردم می‌توانند از این نماینده کشورمان حمایت کنند چرا که پرسپولیس شخصیت بالا رفتن دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شک نکنید روز چهارشنبه با حمایت و دعای مردم روز خوب فوتبال ایران خواهد بود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.