۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 280974

یک ورزشکار سرشناس ایرانی به جرم تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

محاکمه یک ورزشکار سرشناس به اتهام تجاوز به عنف
به گزارش خبرنگار ورزشی ایسنا، یکی از ورزشکاران سرشناس ایران که سابقه حضور در رقابت‌های المپیک را در کارنامه دارد به اتهام تجاوز به عنف در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شده است.

ظاهرا موضوع ادعای تجاوز به عنف مطرح شده علیه این ورزشکار در هفته گذشته رخ داده که طی آن این ورزشکار سرشناس، در ماجرایی که با ادعای شاکیه در دادخواست کیفری مطرح شده، دختر جوان به مکانی امن برده شده و در آنجا با حیله و فریب به وی تجاوز شده است.

بر اساس اطلاعات واصله و تایید شده به خبرنگار ایسنا، این ورزشکار در حال حاضر با این اتهام سنگین روبروست و باید در مراحل دادرسی به دفاع از خود بپردازد. تاکنون یک جلسه دادرسی از این دادگاه نیز برگزار شده است.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    1 0
    چرا خبر و می پیچونین ؟ اصل قضیه رو همشهری در تاریخ 10 اردیبهشت اینطور نوشته : همشهري آنلاين/ يکي از ورزشکاران بنام کشورمان به اتهام تجاوز به عنف در دادگاه کيفري استان تهران محاکمه شد. اين پرونده چندي قبل با شکايت دختري جوان گشوده شد. او در شکواييه‌اش به قضات شعبه 72 دادگاه کيفري استان تهران گفت: «از مدتي قبل با جوان ورزشکاري آشنا شدم. قرار بود بزودي به خواستگاري‌ام بيايد. اما مدام امروز و فردا مي‌کرد. تا اين‌که چند روز قبل به بهانه جشن تولد مرا به آپارتماني کشاند. بعد از چند دقيقه برايم نوشيدني آورد. اما چند لحظه بعد از نوشيدن آن سرم گيج رفت و بي‌حال شدم. همان موقع بود که جوان ورزشکار و دوستش مرا مورد آزار و اذيت قرار دادند.» به اين ترتيب صبح پنج‌شنبه گذشته ورزشکار مشهور همراه با دوستش و وکيل مدافع‌اش در دادگاه کيفري حاضر شدند تا در برابر اتهام تجاوز به عنف از خود دفاع کنند. اين جلسه به شکل غيرعلني برگزار شد اما به گفته شاکي، جوان ورزشکار در دفاع از خود گفت: «اتهام رابطه نامشروع را قبول دارم اما اين رابطه با خواست شاکي بوده است. همچنين متهم رديف دوم از خود دفاع و درخواست عفو و بخشش دارد.» بر اساس اين گزارش در پايان جلسه محاکمه قضات دادگاه وارد شور شدند و قرار است بزودي راي خود را اعلام کنند.