۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: 280978

به دنبال مطرح شدن نام علي دايي به عنوان سرمربي سايپا درهفته هاي پاياني ليگ، مجيد جلالي از سمت خود استعفاء داد تا احتمالا دايي جايش را بگيرد...

 اسعتفاي جلالي ازمربيگري سايپا

به گزارش قدس آنلاين، مجید جلالی امروز از سرمربیگری تیم فوتبال سایپا استعفا کرد و استعفایش را هم به باشگاه ارایه کرده است با این حال هنوز در باشگاه سایپا هیچ شخصی حاضر به تایید و حتی تکذیب این خبر نیست.

مجید جلالی خودش هم در دسترس نیست تا این خبر را تایید یا تکذیب کند اما ظاهرا برخی دخالت‌های بی‌مورد در کارهای فنی از سوی مدیران باشگاه یکی از دلایل اصلی این استعفا است.

این در حالی است که امروز خبر سرمربیگری علی دایی در تیم سایپا هم منتشر شد خبری که هیچ واکنشی از سوی باشگاه نداشت و حتی مدیران باشگاه ترجیح دادند در این مورد هم سکوت اختیار کنند.

مجید جلالی در این فصل نتایج بسیار خوبی با سایپا گرفت و چند بازیکن جوان را به فوتبال ایران معرفی کرد. جلالی در نیم فصل هم بازیکن گرانی نخرید و حتی با فروش بازیکنان مطرحی چون کاوه رضایی و  بابک حاتمی توانست درآمدزایی 700 میلیون تومانی برای باشگاه ایجاد کند.

سایپا در زمینه هزینه‌ یکی از تیم‌های کم خرج لیگ بود اما نتایجی به مراتب بهتر از تیم‌های دیگر گرفت ولی ظاهرا این باشگاه بی حاشیه نیز با برخی بی‌تدبیری‌ها به حاشیه رفته است و باید دید مدیران باشگاه می‌توانند مجید جلالی را راضی به بازگشت کنند تا این خبر استعفا را از بیخ و بن تکذیب کنند یا اینکه شاهد چالش‌های جدیدی در این باشگاه خواهیم بود آنچه مسلم است اینکه جلالی و بازیکنان سایپا خیلی از شرایط جدید باشگاه رضایت ندارند حتی اگر در این دو بازی آخر لیگ بمانند و مردانه بجنگند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.