افشاگر عربستانی «مجتهد» در تازه‌ترین اظهارات خود اعلام کرد پادشاه عربستان برای برکناری ولی‌عهد مبلغ ۱۰ میلیارد ریال این کشور به او داده و فرزند پادشاه نیز برای تبلیغات خود صدها هزار حساب توئیتر را خریداری کرده است. خبرگزاری فارس: رشوه ۱۰ میلیاردی پادشاه عربستان به ولی‌عهد سابق برای کناره‌گیری

رشوه ۱۰ میلیاردی پادشاه عربستان به ولی‌عهد سابق برای کناره‌گیری
  •  

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، افشاگر عربستانی که به «مجتهد» معروف است اخیرا فاش کرد «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان دستور داده مبلغ 10 میلیارد ریال (عربستان) به «مقرن بن عبدالعزیز» برادر ناتنی‌اش در ازای کناره‌گیری از ولی‌عهدی پرداخته شود.

بر اساس گزارش وبگاه خبری «العهد»، مجتهد افزود: خود مقرن برای کناره‌گیری از منصب و یا سکوت از سمتش به نفع «محمد بن نایف» و « محمد بن سلمان» این مبلغ را درخواست نکرده است بلکه مبلغ مذکور به پیشنهاد «محمد بن سلمان» پسر پادشاه که در تلاش است به رأس هرم پادشاهی عربستان برسد، به مقرن داده شده است.

مجتهد پیشتر اعلام کرده بود که دفتر پادشاهی عربستان به هر کدام از اعضای هیأت علمای عربستان مبلغ 20 میلیون ریال داده است تا در آینده از محمد بن سلمان برای تسلط بر حکومت حمایت کنند.

در همین راستا مجتهد افزود که محمد بن سلمان صدها حساب توئیتر را خریداری و کارمندان بسیاری را استخدام کرده است تا در این حساب‌های توئیتری برای او تبلیغ کنند.

هفته گذشته شاه سعودی در کنار تغییرات دیگر، شاهزاده محمد بن نایف را به عنوان ولی‌عهد و فرزندش محمد بن سلمان را به عنوان جانشین ولی‌عهد برگزید. محمد بن نایف اولین نوه عبدالعزیز آل سعود است که در مقام ولی‌عهدی منصوب می‌شود؛ امری که اختلافات درونی را تشدید کرده است.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.