دلارام عظیمی: یوونتوس خیلی زود قهرمانی در لیگ را فراموش کرد تا روی بازی امشب با رئال مادرید در لیگ قهرمانان تمرکز کند. در واقع یوونتوس از همان شب بازی در جنوا مقابل سمپدوریا در اردوی این تیم در لینی به سر می برد.

 شروع سفر برلین از تورین

تابستان گذشته هیچکس فکر نمی کرد که این تیم بتواند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان لیگ شود، بخصوص که مربی تیم دیگر کونته نبود، ولی یووه در زمین عیار واقعی اش را نشان داد. داور نبرد یووه و رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه یوونتوس مارتین اکتینسون انگلیسی است. حالا ماموریت بزرگ یووه خلق یک شگفتی دیگر و عبور از تیم کارلو آنچلوتی برای حضور در فینال برلین خواهد بود. یووه عصر دوشنبه را برای تمرینات تاکتیکی درنظرگرفته بود.

آلگری تقریباً ترکیب تیمش را می داند. او بعد از استراحت دادن به پیرلو و کیلینی و موراتا و اورا محروم، در بازی امشب بار دیگر به سیستم مورد علاقه اش یعنی 2-1-3-4 برمی گردد، یعنی بوفون مطابق معمول درون دروازه، کیلینی و بونوچی در قلب دفاع و لیشتشتاینر و اورا در کناره ها، پیرلو و مارکیزیو و ویدال در میانه میدان، پریرا یک خط جلوتر و تبس و احتمالاً موراتا به جای یورنته درخط حمله. اگر آلگری به 2-5-3 روی بیاورد، پریرا از ترکیب تیم بیرون می‌رود و بارتزالی به زمین می آید. اما احتمال دفاع سه نفره در سانتیاگو برنابئو به درد تیم او می خورد، بخصوص اگر یووه بخواهد از برتری کسب شده در بازی رفت در مادرید دفاع کند.

آلگری نسبت به دراختیارداشتن پوگبا برای بازی برگشت خوشبین است. او از 49 روز پیش در ترکیب یووه غایب بوده است. انگیزه یووه برای صعود به فینال بالاست. این تیم از سال 2003 تا امروز در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور نداشته و آن موقع هم اتفاقاً همین رئال مادرید را حذف کرده بود تا حریف میلان پیرلو در منچسترشود. یووه می خواهد با رسیدن به فینال برلین و قهرمانی در جام حذفی ،یک حماسه بی نظیر بیافریند. آنیلی گفته بود که اگر مربی که تیم را روز 15 جولای تحویل بگیرد و قهرمان کند، واقعاً دل و جرأت دارد. این تیم همان تیمی است که کونته درجمله معروفش گفته بود که نمی توان با 10 یورو در جیب در یک رستوران 100 یورویی ( لیگ قهرمانان ) غذا خورد. کونته معتقد بود که یووه ستاره کافی برای موفقیت در رقابتهای اروپایی ندارد و آلگری خلاف این ادعای او را ثابت کرده است. اما در اردوی رئالی‌ها بنزما روز 14 آوریل در بازی با اتلتیکو مادرید مصدوم شده بود و به بازی مقابل یووه نخواهد رسید. او پنج بازی را در این مدت از دست داده و چیچاریتو دراین مدت به خوبی از این فرصت استفاده کرده و جای خالی مهاجم فرانسوی را پر کرده است.  در کنار رونالدوی آماده خط حمله رئال را شکل خواهد داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.