حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیر کبیر حاشیه‌های فراوانی را برانگیخت و دانشجویان با در دست داشتن پلاکاردهایی ضمن اعتراض به حضور وی پرسیدند چرا در روز معلم دانشگاه به یک پادگان نظامی تبدیل شده است ؟!

روایت کیهان از حاشیه های حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر

کیهان در ادامه آورده است:به گزارش خبرگزاری‌ها دانشجویان که به حضور هاشمی در دانشگاه معترض بودند با تشکیل زنجیره انسانی در محل ورود هاشمی و با در دست داشتن پلاکاردهایی نسبت به سیاسی کاری ریاست دانشگاه در دعوت از سایر شخصیت‌های سیاسی، نقش موثر هاشمی در فتنه 88 و سخنان حاشیه ساز اخیر او اعتراض کردند.
بر اساس این گزارش دانشجویان در اعتراض به حضور هاشمی در دانشگاه فریاد می‌زدند: سیاست فرمایشی و سفارشی جایگزین برنامه‌های دانشگاه شده است.
منتقدین پلاکاردهایی چون «ستاد تحریف امام و انقلاب»، «روز معلم را در دانشگاه به پادگان نظامی تبدیل نکنیم»، «نقاط مشترک مطهری، خاتمی و رفسنجانی چیست؟» در دست داشتند.
از سوی دیگر خودروی هاشمی با شکستن زنجیره دانشجویان که برای ممانعت از ورود وی به دانشگاه تشکیل شده بود توانست وارد دانشگاه شود و در همین حین تعدادی از دانشجویان مصدوم شدند.
گفتنی است دفتر هاشمی تنها و به بهانه مقابله با تنش به خبرنگاران همسو با خود اجازه حضور در محل سخنرانی هاشمی را داده بود و تلاش‌های دیگر رسانه‌ها برای حضور در این برنامه ناکام ماند.
خبر دیگر اینکه تعدادی از دانشجویان نیز  با در دست داشتن تصاویری از سران فتنه به استقبال هاشمی رفته و شعارهایی در حمایت از عوامل فتنه 88 سر دادند !
تدابیر شدید امنیتی در دانشگاه و پلمپ تعدادی از کلاس‌ها و آزمایشگاه‌های درسی مجاور مکان سخنرانی هاشمی و سعی انتظامات دانشگاه در پراکنده کردن دانشجویان از دیگر حواشی حضور هاشمی در دانشگاه امیرکبیر بود.
گفتنی است هفته‌های پیش دانشگاه امیرکبیر، شاهد سخنرانی شخصیت‌های تنش زا چون محمدرضا خاتمی، اصغر فرهاد زاده و علی مطهری بود در حالی که ریاست دانشگاه به برنامه‌های سخنرانی چهره‌های شاخص اصولگرا چون حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان، بذرپاش (نماینده مجلس) و سعید زیباکلام به علت تنش زا خواندن برنامه‌ها مجوز نمی‌دهد!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسفی IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    14 4
    جالب اینجاست که همه این فعالیت ها هم خود جوشهههه !
  • سیاح IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    15 3
    حضور بذرپاش با اخلاق تنش زاست ولی محمدرضا خاتمی بدون تنش!?
  • مجید IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    12 9
    دروغگویی در روز روشن؟من خودم اونجا بودم هیچ کس مصدوم نشد.دو گروه مساوی شعارهایی له و علیه ایت الله هاشمی سر میدادن.ودر اخر گل بر سر یکدیگر ریختند.از خدا بترسید و احادیث مربوط به دروغگویی را بخوانید.ضمنا حضور شخصیتی مثل ایشون باید با تدابیر ویژه امنیتی بالا باشه.بذر پاش و حسین بازپرس را با ایشون مقایسه نکنید .لطفا...
  • بهرام IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    19 11
    با عرض سلام از آقای شریعتمداری خواهش می کنم از جنجال و حاشیه سازی مردم خوشش نمی آید به فکر مملکت و رهبر عزیزمان باشیم اگر دلت برای انقلاب و رهبری می سوزد دست از این کارها بردار رهبر عزیز فرمودند هم دلی و هم زبانی از آمریکا کمتر حمایت کنید بس است بس بس بس ....................
  • هاشمی IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    18 21
    این هاشمی با پسر خلافکارش چی میخواهد بخدا اگه یکی ازاعضای خانواده های ما همچین جرمی که پسر این آقا داشت مرتکب میشدیم فکر کن چه بلایی سر خانوادهون می آمد.
  • احد IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    29 18
    درود بر رفسنجانی
  • ناشناس IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    4 5
    با سلام. دانشجویی که حرف مخالفش را نتونه تحمل کنه یا دراصل مشتاق شنیدن حرف مخالفش نباشه اون دانشجو نیست دیکته جو است.آنهایی که درسالن منتظرشنیدن سخنان این پیراستعمارشناس بودند دانشجو هستند .باورندارین تحقیق کنید.
  • بهرام IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    6 4
    بهتربودکه کیهان یک اشاره ای هم به درصدمخالفان وموافقان می کرد نه این که فقط به گفتن تعدادی اکتفاکند.
  • جلال IR ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    8 6
    کیهان عصبانی باش و از این عصبانیت ....
  • 4 IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    8 7
    درود بر هاشمی
  • ناشناس IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    11 5
    بخدا ببينيد كارمملكت به كجا رسيده كه هركسي از هر راهي مي رسه براي خودش شعارميده وتوهين ميكنه ولي يه چيزي قابل تامل است وآن اينكه حرمت شكني ازسال 88 شروع شد وهاشمي مرد بزرگ وشخصيت بزرگي است ودشمنان انقلاب وامام از اين استوانه انقلاب به شدت نگران وناراحت هشتند زند باد هاشمي خدا عمرطولاني هم به ايشان وهم به مقام معظم رهبري عطا فرمايد كه واقعا مقام معظم رهبري وهمچنين ايت الله هاشمي رفسنجاني بركتي براي ايران هستند ولي يه عده افراد نابخرد اين امنيت وآرامش كشورا برنمي تابند مرتب دنبال آشوب بر سر اعصاب مردم راه مي روند خدا درستشون كنه درود بر هاشمي مرگ بر منافق
  • فیزیک هسته ای IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    6 3
    این خانواده همگی مثل همن اخه دانشگاه که جای ادمهای باسابقه سیاه قضایی نیست که
  • ناشناس IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    1 1
    هرکاری کنند هرچه نیروهای انقلابی رابااحساسب نمودن جوانان بی تجربه کنند بازانقلاب ایران فرزندانش را دوست دارد مرگ برمنافقان واقعی کسانی که با پول بیت المال افکارشیطانی خود رانشرمی دهند توبه کنید
  • نادر IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 2
    اين بچه سوسولهاي تحريك شده اصلا ميدونن هاشمي كيه؟ جنگ چيه ؟سياست چيه؟سرمايه انقلاب چيه؟بسه ديگه شريعت مدا.......