برخی منابع نزدیک به گارد ریاست جمهوری اوکراین تاکید کردند که دولت این کشور ماهانه حدود 370 هزار یورو برای تهیه اقلام خوراکی خانواده پترو پوروشنکو هزینه می‌کند.

هزینه میلیاردی خوراک ماهانه آقای رییس جمهور!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  العالم، ایگور کوروچینکو روزنامه نگار روسی در گفتگو با شبکه "زوِزدا"ی روسیه گفت: از منابع اوکراینی نزدیک به اداره گارد دولتی اطلاعاتی درباره هزینه های خورد و خوراک پترو پوروشنکو و افراد خانواده اش به دست آوردم که ماهانه مبلغی در حدود 370 هزار یورو (بیش از 1.5 میلیارد تومان) را شامل می شود.

وی افزود: قسمت اعظم این مبلغ هنگفت صرف خرید مشروبات الکلی و خوراک های فاخر و گران قیمت می شود.

این روزنامه نگار روسی گفت: آنچه خانواده ویکتور یانوکویچ رییس جمهور سابق طی یک هفته برای خورد و خوراک هزینه می کردند، خانواده رییس جمهور فعلی اوکراین فقط ظرف سه روز مصرف می کنند.

این در حالیست اوکراین با بحران اقتصادی شدید مواجه است و حدود دو سوم ساکنان آن زیر خط فقر هستند و پیوسته بر قیمت مسکن و خدمات در این کشور افزوده می شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بي نام IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    20 1
    به شما چه ربطي داره راس ميگين برين خودتونو اصلاح كنيدبه ما چه خودشون ناظر دارن عيسي به دين خيش موسي به دين خيش تو مملكت ما همه خوبن هيچ يك از سياست مدارهامون پاشونو كج نميزارن ؟
  • محسن121 IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    1 0
    همین کارا رو کرده که شرق اوکراین دیگه دولت اوکراین را قبول ندارد و دنبال استقلال هستند
  • شهید گمنام IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    خوشبختانه رهبری ما امروز به دست کسی است روزی در جبهه های نبرد برای حفاظت از این مرز و بوم جانبازی ها کرده وسنخیتی با این کار ها ندارد آقای موسی به دین خویش عیسی به دین خویش شما از بین کل کشور های دنیا اسم یه کشور رو بیار که در اونجا سیاست مدار ها پاشون رو تا حالا کج نگذاشته باشند ما می گیم کوه رو ببین شما می گید خودمون یه تپه کوجیک داریم چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
  • حسن IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    روسیه هم که پسر خاله ماست هر چی گفت درسته لعنت برروسیه.