قدس آنلاین: مديركل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: معلمی شغلی است که با هیچ پیام و شغلی قابل مقایسه نیست و اعتبار و منزلت شغل معلمی در بالاترین سطوح جامعه قرار دارد.

منزلت شغل معلمان در بالاترین سطوح جامعه است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمد حسن قائدیها با بیان این مطلب در سی و یکمین یادواره تجلیل از معلمان نمونه که در دانشگاه صنعتی با حضور بیش از 850 معلم نمونه استانی، منطقه ای و کشوری برگزار شد، با گرامیداشت 35 هزار دانش آموز شهید، 5 هزار معلم شهید به ویژه شهید رجایی، باهنر و مطهری، افزود: امسال بزرگداشت مقام معلم با همکاری مناطق 40 گانه آموزش و پرورش استان، فرمانداران شهرستان ها، اعضای شورای آموزش و پرورش مناطق و حمایت ویژه استاندار برگزار شد.

وی بیان داشت: معلمان اصفهان مانند سایر فرهنگیان کشور خواسته ها و مطالباتی دارند و نسبت به معیشت خود ناراضی هستند و تلاش ما در اداره کل آموزش و پرورش استان حل و بیان مشکلات برای مسئولان و دولتمردان است.

وی با بیان اینکه مشکلات معلمان به معیشت آن ها برمی گردد، افزود: امروز مشکلات معلمان خاص و ویژه است همچنین دولت یازدهم تلاش های فراوانی برای رفاه معلمان و حل مشکلات آن ها داشته است. معلمان استان اصفهان مانند سایر فرهنگیان کشور خواسته ها و مطالباتی دارند و نسبت به معیشت خود ناراضی هستند و تلاش ما در اداره کل آموزش و پرورش استان حل و رساندن مشکلات به گوش مسئولان و دولت‌مردان است.
مديركل آموزش و پرورش استان اصفهان تصريح كرد: جلساتی را در همین راستا با رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر اطلاعات، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از معلمان در راستای بررسی مسائل معیشتی معلمان داشته ایم.
به گفته قائدي ها، اساس رتبه بندی معلمان در سال گذشته انجام شده و این طرح در حال حاضر برای نظرخواهی فرهنگیان در پورتال آموزش و پرورش قرار دارد. پیشنهاد ما به فرهنگیان مطالعه مفاد طرح رتبه بندی معلمان پیش از قضاوت عجولانه و بیان نظرات و پیشنهادات به وزارتخانه یا اداره کل استان ها می باشد.
قائدی ها از استخدام 5 هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و اظهار کرد: اولویت استخدام با فرزندان فرهنگیان است و متقاضیانی که در آزمون پذیرفته می شوند یک سال کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان خواهند گذراند.
وی از حمایت اداره کل آموزش و پرورش از معلمان خبرداد و تصریح کرد: دولت، روسای آموزش و پرورش و مدیران استانی از مطالبات به حق فرهنگیان دفاع خواهند کرد و زنجیره آموزش و پرورش به عهدی که با دانش آموزان و آیندگان این مرز و بوم بسته است، پایبند خواهد ماند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم بدبخت IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    تو را خدا دروغ نگویید حداقل به خاطر خانواده خودتان فیش معلمان را ببینید خجالت داره مگر شما اطلاعات ندارید همه شما داستان را می دانید سر معلم را با چند حرف دروغ سر گرم کردید ما می گیم نون نداریم بخوریم شما حرف سرکاری می زنید