قدس آنلاین یزد - رئیس اداره بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت : سيستم ضبط مكالمات در 5 پست انتقال شبکه‌ي برق استان یزد نصب و راه‌اندازی شد

نصب و راه‌اندازی سيستم ضبط مكالمات در ۵ پست انتقال شبکه‌ي برق یزد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،محمد یعقوبی با بیان این خبراظهار داشت : باهدف مستندسازی کلیه‌ي مکالمات، سيستم ” Phoenix-Digital Sound Recorder” برای پست‌های انتقال برق خاص و پراهمیت نصب‌شده است.

وی ، با اشاره به‌سادگی در نگهداری و به‌کارگیری آسان این سیستم نسبت به موارد مشابه افزود : بازشنود مکالمات در تحلیل حوادث و عملیات مانوری شبکه انتقال استان بسیار مفید است و می‌تواند در تصمیمات مدیریتی بهبود بهره‌برداری از شبکه راهگشا باشد.

رئیس اداره بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد تصریح کرد : همچنین بازشنود این مکالمات می‌تواند میزان توانایی و قابلیت پرسنل را در مدیریت رفتار و گفتار در شرایط عادی و شرایط مواجهه با استرس‌های ناشی از بروز لحظات بحرانی شبکه‌، شناسایی کند و بر اساس آن در برنامه‌ریزی‌ها مورداستفاده قرار گیرد.

یعقوبی  با بیان اینکه این سیستم در پست‌های انتقال ۴۰۰ کیلوولت یزد یک، سرو، نخلستان و ۲۳۰ کیلوولت اردکان و شیرکوه نصب شده است؛ هزینه‌ی نصب و راه‌اندازی این سیستم‌ها را بیش ۳۰۰ میلیون ریال دانست.

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.