۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 281166
بهانه گيري هاي قلعه نويي تمامي ندارد!

به گزارش قدس آنلاين، اميرقلعه نويي همچنان اعتقاد دارد كه مشكلات مالي مانع عدم نتيجه گيري استقلال شده است. سرمربي آبي ها مي گويد:« خودتان بهتر می‌دانید که امسال چه مشکلاتی داشتیم. شرایط مالی و دغدغه‌هایی که برای بازیکن به وجود آمده خودش کوهی از حرف است. شما ببینید بیک‌زاده دو روز است در تمرینات ما شرکت نمی‌کند چون مشکل دارد. من از او دلخور و ناراحتم اما بازیکن هم روی پولی که قرارداد بسته حساب کرده است. ای کاش مشکلات مالی ما سه، چهار ماه پیش حل می‌شد و حق و حقوق این بازیکنان زودتر داده می‌شد تا ما دچار چنین مشکلاتی نمی‌شدیم.

به نظر شما مشکلات مالی تاثیرگذار نیست؟ یک بازیکن وقتی دغدغه‌اش مسائل مالی باشد نمی‌تواند تمرکز روی فوتبالش داشته باشد. من 7 ماه است این بازیکنان را به آرامش دعوت کرده‌ام آن هم به خاطر مردم. به هر زبانی که بود با آنها صحبت کردم و به قولی آنها را به دندان گرفتم و تا اینجا آورده‌ام. باز هم می‌گویم مسئولیت نتایج بر عهده من است ولی بهتر است آقایان واقعیت‌ها را به مردم بگویند. بگویند که 7 ماه است که تیم ما پولی نگرفته ولی ما طوری رفتار کردیم که مردم چیزی متوجه نشوند البته آن کیفیتی هم که من انتظار داشتم پیاده نشده ولی به قولی با چه آرامشی باید بازی می‌کردیم.»

قلعه نويي درحالي به بهانه گيري ها و استدلال هاي تكراري اش ادامه مي دهد كه خود درنيم فصل ازباشگاه خواسته بود بازيكناني نظيرتيموريان و قاضي را كه باشگاه نمي تواند حقوق شان را پرداخت كنند، ازليست كناربگذارند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mohsen IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
    0 0
    قلعه نویی خووووووووودتی!!!