قدس آنلاین : نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد فضای حاکم در امامزادگان و بقاع متبرکه را زمینه ساز معرفت و معنویت برشمرد.

فضای حاکم در امامزادگان و بقاع متبرکه زمینه ساز معرفت و معنویت است

به گزارش  قدس آنلاین  حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میر عمادی نماینده ولی فقیه لرستان و امام جمعه خرم آباد ضمن تشرف به آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و بازدید از مرکز فرهنگی قرآنی آستان مقدس گفت: تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی در هر منطقه ای می تواند در تقویت دین اسلام و تعمیق محبت اهل بیت(ع) موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان افزود: بدون تردید وجود امامزاده در هر منطقه ای چراغ هدایت و ستاره درخشان معنویت آن منطقه به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی بیان داشت: فضای معنوی حاکم در امامزادگان یاسر و ناصر(ع) و برنامه های جذاب فرهنگی و معنوی متولیان امر زمینه معرفت و معنویت بسیار خوبی را فراهم کرده است.

امام جمعه خرم آباد در پایان گفت: امید است با برنامه ریزی دقیق و جامع در امامزادگان و بقاع متبرکه به اهداف عالی دست یابیم.

گفتنی است مراسم قرائت قرآن و دعای ام داوود با حضور مداح اهل بیت هادی الهی در آستان مقدس امامزادگان یاسر و ناصر(ع) برگزار شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.